Sambo och familj är riktigt ovänner
För det första, jag känner många muslimska familjer och nä ingen av dem dödshotar varandra till vardags. Så skyll inte detta på den muslimska kulturen och normalisera detta.
Din man är kanske uppvuxen så. Betyder inte att han får utsätta din familj, dig eller era barn för detta och sen rycka på axlarna.
Detta startade alltså för att han inte klarade av att du blev lite otrevlig kring att han inte hittade sina jeans?
Din bror är 19 och din sambo är 31. Oavsett om din bror gick över gränsen med sina kommentarer är det ju inget snack vem som bör bete sig som den vuxne...Hota och bruka våld mot någon som är både yngre och mindre...och inför sina barn....jag finner inte ord..
Att sen dra in barnen och säga till dem att de inte ska få träffa sin mormor och de andra för att man själv är arg. Barn som inte gjort något fel. Mitt hjärta brister av berättelsen om barnet på balnongen..
Så gräsligt. Så egocentriskt. Så fult.
Jag hoppas och ber att din familj gör en orosanmälan till socialtjänsten om du inte fattar att du behöver skydda dina barn
Detta är inte en ok miljö för barnen att växa upp i.