BIM sept -22
1/9 Etaj3/9 Barbrastreisand
5/9 Pörny
7/9 Jojjans
14/9 Maymom
Hur går det för er andra, spec ni med BIM i tidig början av september. : )
1/9 Etaj
3/9 Barbrastreisand
4/9 Muurrreeee
5/9 Pörny
7/9 Jojjans
9/9 sofieodq
10/9 Katch91
11/9 Längtarefternästa
12/9 Cocachin
13/9 A13xandra13
13/9 ettanvandarnamn123
13/9 klara1997
14/9 Maymom
14/9 Roxwell
plussade idag<3 hoppas nu det går hela vägen fick ma i juni
1/9 Etaj Plussat
1/9 ewcia
1/9 Acire94
2/9 Cykelhjul
4/9 Muurrreeee
5/9 Pörny
5/9 MyFirstBaby
7/9 Jojjans
7/9 TrueResolution
9/9 sofieodq
10/9 Katch91
11/9 Längtarefternästa
Stort Grattis Etaj Hade du några symtom?
Vill ge alla i tråden en ordentlig Lyckospark! Snart går vi in i September månad
GRATTIS ETAJ Tog du nått kort på testet? Älskar att se positiva gravtest hehe :)
jaa så kul att våra kroppar fortsätter att synka! Då är det bara en synkad Graviditet som fattas
vi fick till det i lördags men hoppade över igår. Ska satsa på ett sista försök ikväll. Jag är inte jätteorolig när det kommer till att få till det på rätt dag. Har blivit gravid av sex (med min nuvarande kille) både 3 och 4 dagar före (bekräftad) äl.
Etaj, STORT grattis!! hoppas det sätter tonen för tråden att första personen på listan plussat redan innan månaden börjat. Nu fortsätter vi med plus varje dag tycker jag
Etaj stort grattis
Etaj: STORT grattis!
Som någon annan också skrivit, vilken hig trend du sätter inför september med första plusset!
kände du av något innan test? Fick du plus direkt? Nu är man nyfiken
Grattis Etaj! Vet du när du hade ägglossning? Om du vet, hur många dagar efter äl testade du?
Fick ett svagt streck på ett testa tidigt idag :) äl+9 så tidigt än. vet inte om ni ser nått alls, i verkligheten är det ett rosa streck. //
Nu är det på riktigt, innan man ser texten är allt bara i mitt huvud