• Virrevarr

BIM sept -22

Jag är gärna på!
    BIM 4/9

försökt sen i våras med en syskon till första, då tog det 6 försök

• Virrevarr
    TrueResolution skrev 2022-08-30 15:01:29 följande:

någon mer än jag som har USELT tålamod just nu i väntan på BIM?

Vet att man ska "take a chill Pill" "tänka på annat" osv men det är lättare sagt än gjort... Råkar vara lätt testoman med så man gör sig själv en otjänst varje månad genom att bärja testa så tidigt man bara kan. på något vis känns det som att ett blankt test inte tar riktigt lika hårt när hoppet finns att det är "för tidigt" Tyst

Nej jag vet att det här inte är sunt men är en testoman deluxe och får PANIK på att tiden sneglar sig fram? går runt som i ett vakuum, gör inte mitt jobb ordentligt, glömmer de mest banala sakerna i vardagen och längtar om möjligt mer till barnvagnar och kolikoro den här evighetslånga tiden mellan ÄL & BIM Skrikandes

Testade senast idag vad jag ser negativt på 4 tester på ÄL+6/7, känns skit som vanligt ändå utsätter man sig för det...Drömmer

Fler som blir totalt testomaner av den här fruktansvärda längtan efter barn? Och som inte kan hålla sig från att testa trots besvikelse? 

Jag är preciiiis lika dan! kör säkert två stickor om dagen från ÄL +8, sen kollar jag en massa youtube om folk som testar sig mm. Som om man inte kan tänka på något annat! Går o överanalyserar alla ev tidiga tecken etc.
  • Virrevarr

Och jag tog ett testa tidigt och ser inte ens ett spår av streck fast jag typ maxat kontrast etc? då e det väll bara att vänta in mensen och försöka igen om några veckor 😣
  • Virrevarr

Okej? kände mig fortfarande lite gravid (hjärnspöken) så tog en vanlig sticka idag, två dagar efter 0 på testa tidigt? visst är det ett litet streck? Eller är det ett spöksträck?

molar som fasiken i nedre delen av magen. Känns som mensvärk. 

när jag testade pos med dottern -2 BIM så var strecket mkt tydligare och jag hade ont i brösten?.

• Virrevarr

@Pörni

wow! Vilken skillnad! Tack för att du visade! Det ger en lite mer hopp! ❤️

?.har bara en stocka från testlagret kvar så det blir nog att köpa några CB nu?

• Virrevarr
    Virrevarr skrev 2022-09-03 09:36:28 följande:

@Pörni

wow! Vilken skillnad! Tack för att du visade! Det ger en lite mer hopp! ❤️

?.har bara en stocka från testlagret kvar så det blir nog att köpa några CB nu?

@Pörny såklart! Min telefon trodde jag menade serien. 😂😂😂
  • Virrevarr

Det var som fasiken?. 4 dagar efter 0 på ?testa tidigt?

känns fortfarande inte som med dottern, håller mig lite kall en vecka för att se om det håller, känns som 50/50 om den håller eller ej?.
Svar på tråden BIM sept -22