• Oktoberr

BIM sept -22

Hej! Kan någon lägga till mig med bim 12/7? Skrattande 
    Vi har en ettårig dotter som vi vill skaffa syskon till om allt går som det ska.

Slutade amma ganska nyligen så bim kan diffa med någon dag men fick fast gubbe på Äl testet 1/9 och vi hade sex dagen innan (han kom dock inte då) och dagen efter. Vet att det inte är optimalt men dottern blev till DAGEN efter glad gubbe så håller tummarna. Så äl+5 nu och känner lite saker men det kan ju vara pms. Med dotter hade jag 0 syntom och blev helt chockad när jag såg plusset medans innan  hade jag syntom varje månad. Flört Så lurigt! lycka till alla 

• Oktoberr

3 dagar till bim och jag har en sådan PMS. Är ett monster härhemma 😂 Tänkte ta ett test imorgonbitti men det känns inte som det gick vägen denna månaden. 

• Oktoberr

Jag gick tillbaka i min FLO app och kollade symtom jag hade dagarna innan plusset då och alla symtom är samma MEN man kan ju ha samma inför mens också. Tiden går så långsamt. Har dock en känsla av att det inte är en bebis därinne vet inte varför. Men det trodde jag iofs inte när jag plussade förra gånger heller..  

Svar på tråden BIM sept -22