BIM sept -22
Hej! Jag hoppar in här 😃
Fick mitt första barn oktober 2020, inte planerat men gick ej på preventilmedel så vi ville ha!
nu är det dags för ett syskon. jag har ätit minipiller sedan julen 2020 och slutade förra onsdagen (24 augusti), har inte blött en enda gång sedan jag startade med pillrena. Har glömt enstaka gånger å då börjat blöda en kortis direkt dagen efter.
men i lördags, 4 dagar efter pillerstopp fick jag en mensvärksliknande känsla och en rosa flytning. Vi sexade både lördag och söndag. (har alltså ej fått någon blödning efter pillerstopp). Har börjat få lite ont i brösten (kan dock vara efter pillerstoppet). Men har tagit ägglossningstest sen i söndags. det blir svagare för varje dag, inte positivt i söndags men ändå starkare än resterande dagar, å de har sedan bleknat för varje dag. Så jag inbillar mig att min ägglossning kom igång direkt å att jag hade ägglossning då jag hade mensvärk förra helgen!
tror ni det är möjligt? Hört att kroppen hittar tillbaka snabbt efter minipiller, så man kan ju hoppas 🙈
bim vet jag ej, men har tidigare haft 14 dagar mellan äl och bim så var det äl jag hade så borde mensen komma till helgen (10/9).
oj vilken novell 😅