Katch91 skrev 2022-08-21 10:20:47 följande:
Maymom
Det kan ju ha tagit sig ändå såklart! Jag blev gravid i februari när vi hade oskyddat sex dag 6 i cykeln och ägglossning var dag 11?.. alltså levde de kvar så länge. Beklagar
jag fick missfall 15/8 var så i vecka 5 (4+1) Senaste mensen innan Det var 18juli och jag hade sex tre gånger mellan 25-30/7 det var mitt fertila fönster då. Med en cykel på 25-26dagar.
Köp i så fall RFSU Testa tidigt Som jag upplever som det mest känsliga. Men hormonnivån kan ju redan ha sjunkit såpass nu eftersom du börjat blöda. Jag testade positivt på CB ultratidigt digitalt på BIM och på BIM+2 började jag blöda och testade negativt en dag efter det. kan tillägga att jag aldrig fick positivt på ett vanligt graviditetstest som mäter från 25umol/l utan bara på 10umol/l. Så jag tror att jag fick en typisk kemisk graviditet.
Jag håller mina tummar nu för fertila sekret i början på nästa vecka!
Tack för svar.
jo man vet ju att det går men känns ju som små chanser. Men tog ett test inatt och visst var där ett svagt streck så verkar vara ett missfall, 4+4 isåfall.
har avtagit nu, men är sjukt orolig eftersom jag jobbar idag, så nu blir det trosa med binda, plus menstrosa, plus cykelbyxa under hellånga byxor... och hålla tummarna att det inte drar igång igen...
men sååå mycket skönare att få det så tidigt jämfört med v.11 och 14 som tidigare, om man nu ska behöva få missfall. Dock jobbigt när det kommer utan förvarning och bara sprutar....
ska jag behöva gå runt med binda jämt om jag blir gravid igen? :/