BIM sept -22
känner mig helt säker på att det inte blev något denna månad och kände för att riva av plåstret och få det bekräftat. Har nog aldrig sett ett blankare test i hela mitt liv.. äl+9 eller 10 med em-urin. Inte kissat på typ 4 timmar.
känner mig helt säker på att det inte blev något denna månad och kände för att riva av plåstret och få det bekräftat. Har nog aldrig sett ett blankare test i hela mitt liv.. äl+9 eller 10 med em-urin. Inte kissat på typ 4 timmar.
det är ett vanligt, så ja det är egentligen väldigt tidigt. Men eftersom jag hade så otroligt starka känningar redan i måndags och sen i stort sett ingenting sen dess så känns det lite hopplöst. Jag brukar känna mycket och tidigt, och har nästan alltid varit säker redan innan test. Nu har jag tvivlat i lite för många dagar i rad för att det ska kännas som en vändning kan komma.
men känslomässigt känns det ok. Alltså jag jar låga förhoppningar men jag är inte så nedstämd.
Äl+11 och blankt testa tidigt. Nu är det bara att vänta in mensen..
Men kul att det var flera plus hittills i tråden, hoppas det fortsätter så för er andra som väntar in bim
men du, jag tycker jag anar något på ditt test, helt blankt ser det faktiskt inte ut? När har du bim? Jag skulle testa igen om 1-2 dagar.
Hej! 30 år och har försökt bli gravid i två år. Åt munkpeppar fram till äl och sedan en 4e dels tablett av acetylsalicicylsyra per dag fram till nu. Tog ett test då brösten ömmat men det jag tyckte var mest konstigt var min uteblivna pms. Är på bim -1 idag. Tror ni detta är positivt?😳 vågar inte tro det. Inte berättat för sambon
Jag ser någonting där, absolut! Hur många dagar efter äl är du?
även jag har bim på måndag och blankt test igår kväll (inte ens torkstreck). Vi håller varandra i handen genom den här helgen!
det blir på lördag som planerat, ihop med sambon. Testet jag tog igår togs i smyg, så jag får sörja i smyg med..
Min mens kom idag och som jag grät. Missfallet förra månaden fick sin sorg i denna mens?.
å så ledsen jag blir för dig och vad jag förstår känslan. Tänk vad mycket känslor det där blodet kan väcka. Stor kram till dig!
Jag kommer nog dyka upp i en oktobertråd trots allt. Mina test är fortsatta positiva men det har inte skett någon ökning från äl+9 till idag (äl+11). Det kommer nog visa sig vara en kemisk graviditet den här månaden med. Typiskt.
vad jobbigt med ovissheten! jag hade ju så förra månaden, att jag var osäker för testen var så svaga. men jag skulle säga att i början kan dom vara lite olika starka beroende på hur bra testet sugit upp urin, hur länge man inte kissat, hur mycket urin som bildats osv. Det handlar ju om så små mängder hcg. Vänta tills du hinner ta ett tredje test om två dagar till, så kommer du lättare veta.
när hade du en kemisk graviditet senast, hur var allt få jämfört med när du blev gravid och allt gick vägen?
håller tummarna att det ökar!
@jojjans åh jag höll verkligen tummarna för dig när jag loggade in här nu. Tråkigt men det kommer snart ny chans!
@Längtarefternästa Det här att man kan få pos test utan att vara grav är helt nytt för mig. Hur funkar det? Är det grav som är kemisk och vad innebär det? Eller är det testet som reagerar kemiskt fel på något?