Inlägg från: Mortiscia80 |Visa alla inlägg
  • Mortiscia80

Konstant överhettad av värmen nu

Anonym (Jag vill tacka livet!) skrev 2022-08-13 21:40:49 följande:

Älskar sommaren! Det är aldrig tillräckligt varmt tillräckligt länge! Underbart sådana här dagar, livet känns enkelt, alla ser vackrare ut sådana här sköna underbara dagar. Kvällen var fantastisk fin! Jag älskar livet när det är så här! Är otroligt tacksam för denna sköna, härliga, fantastiska, underbara dag! Tack!

Ni som klagar får ju det hela resten av året så ni kan väl stå ut någon dag utan att klaga direkt det blir 25 grader? Det är ju så kort i det här landet.

Efter det här varma härliga här åker jag till Cypern till varmare väder. So long, suckers!

Någon dag?? Jag har haft 28-30 grader inomhus hela jävla sommaren!!

Försök respektera att vi är ganska många som blir dåliga, rentav farligt dåliga, av värmen!
  • Mortiscia80
    Mortiscia80 skrev 2022-08-13 23:25:05 följande:
    Någon dag?? Jag har haft 28-30 grader inomhus hela jävla sommaren!!

Försök respektera att vi är ganska många som blir dåliga, rentav farligt dåliga, av värmen!
    Har fortfarande så varmt dessutom, nu när vi fått ytterligare en värmebölja. Jag blir jättedålig av värmen, orkar ingenting heller. Det är verkligen en plåga!
  • Mortiscia80
    Anonym (Varm) skrev 2022-08-14 06:24:14 följande:
    Ja samma här. Jag blir helt överhettad, så att jag får panik. Det är som att kroppen inte klarar av att kyla sig. Väldigt olustig känsla.

Att ha en oförstående omgivning är då hemskt - där folk lite suckar åt en som att man får ta sig samman och inte gnälla så mkt och sabba. Jag klarar ju inte av att vara ute, men har försökt så många gånger ändå för att inte förstöra för andra. Der slutar med att jag sitter illröd i ansiktet och skäms för hur jag ser ut och sen får sota för det med kräks, migrän och tidig sänggång (och suckar att man är tråkig).
    Ja det är som en slags sjukdomskänsla som man inte kan påverka särskilt mycket. Sitter för övrigt med en sprayflaska vatten och en fläkt inne nu när det är 30 grader, igen.

Ärligt talat kan det vara bättre ute OM man sitter i skuggan och det fläktar. Iaf bättre än här inne.
Svar på tråden Konstant överhettad av värmen nu