Inlägg från: Anonym (S) |Visa alla inlägg
  • Anonym (S)

Konstant överhettad av värmen nu

Jag tycker också att det är jobbigt med värmen, särskilt när det är sådana temperaturskillnader för då hinner kroppen inte anpassa sig. Jag går ständigt runt med en tryckande huvudvärk.

Jag håller mig inomhus med neddragna markiser, fläkt, isvatten och något salt att äta. Vätskeersättning hjälper också. Och att ta snabba kalla duschar så hålls håret blött och svalt. Blöt en handduk med kallt vatten och lägg över ansiktet eller runt håret som en turban. Gå inte ut mellan kl 11-15 då solen är som starkast.

• Anonym (S)
    Anonym (Jag vill tacka livet!) skrev 2022-08-14 15:26:49 följande:
    Vi gnäller inte och startar inte trådar här där vi klagar för att det är 0 grader ute första dagen det händer. Vi inser att man vänjer sig vid vädret. Men så fort det blir en dag av 25 grader varmt gnälls det här första och enda soldagen och ni missunsammar alla att ha det varmt och skönt.
    Om du varit en smart person så hade du insett att det är ditt eget fel om du påverkas negativt av inställningen i tråden eftersom rubriken tydligt talar om vad tråden handlar om och du självmant valde att gå in och läsa den här tråden. 
Svar på tråden Konstant överhettad av värmen nu