39 och planera barn
Här är en till..Jag är 38 och vi försöker få barn. Varit gravid två gånger på raken men fick missfall båda gångerna tyvärr. Försöker se det som positivt att jag ändå lyckats bli gravid.
Här är en till..Jag är 38 och vi försöker få barn. Varit gravid två gånger på raken men fick missfall båda gångerna tyvärr. Försöker se det som positivt att jag ändå lyckats bli gravid.
Här börjar det också bli vanligt och jag bor ändå i en småstad så jag tror inte det är omöjligt. Kanske bara lite svårare men det är ju ingenting som säger det heller.
Jag har själv nedräkning tills bim nu..Vill testa redan imorn men tror det är för tidigt, Äl+10 då. Hoppas, hoppas jag är gravid men tyvärr har jag mensvärk från och till ändå sedan Äl+3 :/. Vill liksom bara att det ska sätta igång i såna fall..
Majonnäs: det förstår jag, blir ju en negativ påminnelse att se mailen. Hoppas du får en så fin helg som det går
Mee: Samma här, har BIM tisdag men har något liknande mensvärk och haft hela veckan så den får gärna starta nu så man kan börja om.
inte innan den är sen i så fall, vill inte bli besviken men jag är rätt säker på att det inte skulle ta sig på första försöket efter p-piller har tagit några månader förut innan allt är som det ska igen när jag slutat och då har jag inte slutat för att bli gravid
Fick lite brunt i trosan förut. E så nervös att smärta ska komma och det ska öka :(
5/9 ungefär tror jag, men det är bara andra månaden med normal cykel efter p-piller så svårt att säga exakt. När jag käkade pillren hade jag mellan 30-45 dagar cykel så ser fram emot mensen nu för att se vart den landar. Brukade ha 28-29 dagar innan jag började med pillren
Anonym(mee) oo kan du ej testa ett sånt tidigt?:)