Inlägg från: Spökplumpan |Visa alla inlägg
  • Spökplumpan

39 och planera barn

Fyller 39 i maj och håller tummarna. Tror inte min hormonbalans är så bra, men vi sexar på och njuter av varandra så får vi se vad som händer. Men jag hoppas verkligen! 🥰 BIM 10/3 

• Spökplumpan

BIM -8. Annorlunda värk i brösten, utmattad, illamående och lite yrsel. Jag känner igen det från tidigare graviditeter. Bara vänta... 😳 Hoppas det går bra för er andra! 🤗

• Spökplumpan
    Hannis1983 skrev 2023-03-31 13:38:08 följande:

Låter ju positivt! Håller tummarna för dig! imorgon är domedagen för mig, kommer mensen Denna månad så sjunker tempen imorgon. 

Åh, lycka till! Har du några symptom?

Jag har köpt lite salta kex för att ha bredvid sängen, så jag förhoppningsvis inte får så jobbigt med illamående. Kan ju vara blodsockret, men det brukar inte kännas så här. Jag är så trött att jag önskar jag kunde skicka iväg tonåringen till sin morfar och bara sova. 🙈
  • Spökplumpan
    Hannis1983 skrev 2023-03-31 19:07:36 följande:

Ömma bröst men det är standard mellan ÄL och mens. Svullen så jag ser ut att vara i vecka 20 😂 det var jag förra månaden också och då var jag ju gravid men litar inte på det som ett tecken. Sen har alltid mensen sjunkit dag 27 så det är imorgon som avgör oddsen. 

Håller tummar och tår! Hoppas du är kvar här om du är gravid.
  • Spökplumpan
    Hannis1983 skrev 2023-03-31 20:56:15 följande:

Jag tror inte det tagit sig denna månad då tempen är mer svajig förra månaden då det faktiskt blev något även om det inte stannade kvar var den mer jämn så jag har räknat bort detta försök. Men klart jag stannar om jag skulle ha fel ♥️

Jag beklagar att det inte gick som det skulle förra gången. Det måste kännas jättejobbigt. Snart är det eran tur! 💞
Svar på tråden 39 och planera barn