39 och planera barn
Anonym 35: Jag känner igen det där när man missar ägglossningen, det är jobbigt. Jag tänker att jag inte har så många månader på mig totalt att försöka bli gravid och då känns varje månad som en stor förlust. Men ägglossningen kan ju faktiskt komma tidigare eller senare än beräknat så det är ju inte helt kört... och spermier kan leva upp till 5 dagar i äggledaren... Tycker fortfarande det är lustigt att det enda man fått höra är hur viktigt det är att skydda sig för tar en spermie sig in så blir man direkt gravid.... och sen är det så många, både yngre och äldre, som verkligen försöker tajma in ÄL och ändå funkar det inte...
Jag har en app där jag loggar symptom, men det verkar som det kan vara vilka symptom som helst innan mens... förut hade jag ömma bröst innan, men har det inte nu längre... känns bara som det inte hänt något i kroppen alls den här månaden, så jag har redan gett upp. BIM om 9 dagar nu.
Håller tummarna att det ändå tagit sig denna månad du har ju långt kvar till bil så många symptom kan dyka upp ♥️