Hur får jag honom att förstå att jag inte är intresserad
Har skrivit till honom nu att jag inte är intresserad och att han ska sluta skriva, han svarade att han ville bara vara vänner, men vill som sagt Inte ha något att göra med honom. Känns väldigt efterhängsen och när jag skrev att jag redan har ett förhållande vilket jag inte har men skrev det ändå, så svarade han att han kunde vänta på mig tills jag var redo för att dejta honom 😱. När jag pratade med min granne så Frågade hon sin son som är i min ålder vad han tyckte om situationen då han är fastighetsskötare och kanske hade varit med om liknande situationer. Hennes son sa att det var en stor röd flagga att det var ett konstigt beteende och att han lämnat blommor och allt var creepy samt att jag skulle vara försiktig. försiktig är jag men jag måste ju kunna få röra mig fritt till och från huset utan att va rädd. Fick ett meddelande när jag kom in från promenaden idag med där han skrev: glad att jag fick se dig idag du ser ut som en 🌹
Jag tycker inte du behöver svara honom mer än för att berätta att du kommer att polisanmäla honom för ofredande om han fortsätter.
Skriver han då igen så gör du en anmälan.
Låt det inte bara stanna vid hot.
Det här är ju verkligen riktigt creepy.