Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Bonde söker fru 2022

Nandez skrev 2022-12-07 20:10:55 följande:
    Hoppas att hon är intresserad
    Det får man verkligen hoppas. Hon vet i alla fall att hon kommer ut på en resa med Henrik om inte annat.
  • Johannus

Så häftigt att Christian kan flyga småplan. Wow hoppas att dem två blir ett par.

• Johannus
    molly50 skrev 2022-12-07 20:22:26 följande:
    Ja,de är gulliga ihop.
    Men tycker lite synd om den andra killen också.
    Det är synd om alla som inte blir valda. Alla brevskrivare vill ha bonden.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-12-07 20:26:44 följande:
    Ska båda tjejerna hos Matthew åka hem nu?
    Kanske inte så konstigt att de inte får några starkare känslor när han inte har vågat vara så fysisk med dem. 
    Matthew har bara visat kompishet med alla tjejer och jag fattar att tjejerna inte känner sig utvalda.
  • Johannus

Jag förstod att Matthew skulle få en ny chans att fortsätta med någon annan brevskrivare. Någon måste ju han ha med på resan som nog redan är förbeställt av produktionen. Hoppas han blir kär i tjejen som inte kunde komma med till speeddejtingen. Lyckliga hon i alla fall att inte behövt ha kameran i ansiktet hela tiden.

Jag förstår att det blir för många jobbigt att ha kamera männen efter sig hela tiden.

• Johannus
    Nandez skrev 2022-12-07 21:00:05 följande:
    Nej, välj inte Natalie
    Ungefär så tänker jag med, men Jon vet att framöver om han väljer den andra tjejen så kommer han att träffa Natalie då dem bor så nära.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-12-07 21:04:41 följande:
    Men samtidigt så måste han ju lyssna på sitt eget hjärta.
    Och Nathalie har ju faktiskt valt att avsluta med honom en gång.
    Jon verkar inte lyssna på sitt hjärta. Fört stunden med en av det två tjejerna så verka han känna lika mycket vad man ser på tv i alla fall. 

Ja han har varit med Natalie tidigare som var avslutat, men banne jag tror att han ger Natalie en ny chans bara för att sen kanske ångra senare att han borde valt den ljusa tjejen som var allvarlig med sin kärlek mot han. Nå det är deras sak att välja hur dem vill ha det.
Svar på tråden Bonde söker fru 2022