• Nandez

Bonde söker fru 2022

I morgon börjar Bonde, här skriver om bönderna och deras dejter.

Väl mött  

• Svar på tråden Bonde söker fru 2022
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-23 20:29:49 följande:
    Absolut är han omtänksam, men även vänner kan kramas så om man känner att man börjar bli förälskad så kramas man. Jag är tjatig, men jag ser inga känslor vare sig i Mathew eller tjejerna. Tror nog att resan till Australien hägrar mer.
    Tycker att det finns känslor
  • Johannus

Henrik är så känslosam. Det är så härligt att se att även män kan gråta.

• Nandez
    molly50 skrev 2022-11-23 20:37:37 följande:
    Henrik verkar vara en riktig känslomänniska. 
    Ja, verkligen
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-11-23 20:41:08 följande:
    Jon-Krista borde välja bort Natalie
    Tänker likadant, men Jon-Krista tänker nog som så att väljer jag bort henne och en av det ljusa tjejerna blir kvar så kommer det alla 3 träffas någonstans eftersom Natalie bor så nära. Fattar inte varför han ens valde henne från början att vara med.

Skulle han däremot välja i slutet Natalie så tror jag att det andra tjejerna kommer att tycka att det var fel av han att välja med henne då dem varit i hop tidigare. Jon-Krista ligger i klistret hur han än gör.
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-23 20:46:22 följande:
    Tänker likadant, men Jon-Krista tänker nog som så att väljer jag bort henne och en av det ljusa tjejerna blir kvar så kommer det alla 3 träffas någonstans eftersom Natalie bor så nära. Fattar inte varför han ens valde henne från början att vara med.

Skulle han däremot välja i slutet Natalie så tror jag att det andra tjejerna kommer att tycka att det var fel av han att välja med henne då dem varit i hop tidigare. Jon-Krista ligger i klistret hur han än gör.
    Du har en poäng
Svar på tråden Bonde söker fru 2022