Inlägg från: FlyingAway |Visa alla inlägg
  • FlyingAway

Besviken på regeringen

Padirac skrev 2023-03-31 19:54:30 följande:
    Föreställningar om 'folkutbyte' är samma föreställningar som drev Brevik ochTerrant och Lundin Petterson att mörda barn och vuxna. Död

Kristersson får väl enligt Tidöavtalet inte kritisera SD, så han håller tystSpöke Kräks
    Och oro för klimatet gjorde att Unabombaren sprängde människor till döds. Det går inte att göra sådana jämförelser. 
  • FlyingAway
    Hedda04 skrev 2022-12-02 17:47:14 följande:
    Besviken på regeringen

Jag var en av de som röstade för regeringsskifte men nu känner jag mig grundlurad och desillusionerad. Vi blev utlovade elstöd innan jul och kraftigt sänkt bensinpris. Det enda som levereras är skattesänkning för höginkomsttagare. Någon mer som ångrar att ni röstade för ny regering?

Nej, jag ångrar mig inte ett dugg. Jag tror att det hade varit mycket värre med den gamla regeringen. Det var ju de som la ner kärnkraften (oavsett hur mycket de förnekar det, det finns ju inspelat när de pratar om det) och även bensinpriset hade varit dyrare. SD ville sänka bensinpriset direkt men nya regeringen ville vänta och då får man kompromissa vare sig man vill eller inte. Jag förstår inte att folk kan överväga att rösta på de rödgröna som gjort bort sig för resten av livet. 
Svar på tråden Besviken på regeringen