Finns det ens seriösa män på denna sajt?
Skrev en kvinna på en dejtsida. Det verkar som att många kvinnor ställer samma fråga.
Så min fråga är: finns det ens seriösa män på dejtsidor?
Skrev en kvinna på en dejtsida. Det verkar som att många kvinnor ställer samma fråga.
Så min fråga är: finns det ens seriösa män på dejtsidor?
Absolut, det finns! Jag var länge tveksam men skaffade ett konto på Match. Där hittade jag en kille jag tyckte verkade intressant, gillade hans bild och vi började skriva till varandra. Vi är båda ute efter ett seriöst förhållande och vi har träffats och det känns så himla bra. Jag har fått träffa hans barn också, allt känns så bra.
Träffade min särbo på happypannkakes för 5 år sedan.
Men innan jag träffade just honom så fick jag sålla rätt hårt.
Så visst finns det seriösa män liksom seriösa kvinnor.
Människan är mångfacetterad. Efter barndomstrauman kan en individ få ett oemotståndlig behov av att bearbeta olika sidor av sin personlighet i rollspel. Och det kan absolut gå utöver de dominans/undergivenhet rollspel vi ofta talar om här på forumet. En gestalterapeut skulle typ kunna relatera till rollbyten i ett läkande och bearbetande syfte.
Uppfattar personligen KD som en intelligent person som fullt medvetet och avsiktligt bearbetar en aspekt av sitt vuxenliv (en traumatiserande olycklig förälskelse) men som garanterat (jag intygar) har många, många, fler strängar på sin lyra än vad som exponeras i ?rollen? som drake.
Det finns tillstånd som vi förväntas kunna hantera utan professionell hjälp. Ett bra exempel på det är att vara olyckligt kär. Men förlusten av en kärleksrelation eller att lida av obesvarad kärlek är bland det mest smärtsamma en människa kan vara med om.
Beklagar den jobbiga upplevelsen av en olycklig kärlek, som samtidigt blev en ögonöppnare. Sen att bli dömd av kvinnor mest pga åldersskillnader adderar smärtan på ett onödigt vis. Differens i ålder och mognadsgrad mellan tjejen och dig var dessutom inget iögonfallande när tjejen dryga 20 år.
Lite ombytta roller när jag blev kär i en äldre man (15-20 år äldre) än jag själv. Inte heller jag hade trott att en sådan känslostorm var möjlig.