BIM mars 2023

Inget plus ingrn mens men jag är yr idag.
Amaanda00 jag har tagit test varje dag som är tvärnegativa :( äl+15 jag brular oxå få mens på dag 12 efter ål.
Tyckte mig se det absolut svagaste strecket genom tiderna på ett cb early idag men tror inte det va nått, gick inte få med på bold om man inte inverterar den
Börjar bli irriterad nu?.
BIM+4-5 enligt ff och bim +1-2 på nc ingen mens?.
inget positivt.
bara en lång plåga?
Grattis nellygirl!
Syskonförsök ja det är irriterande när det blir såhär, idag ökade tempen mycket igen så blir galen snart men funderar oå om äl kan ha varit vid dippen istället och något annat påverkade tempen innan så jag isf skulle vara på äl+10
Jag har molvärk men ingen mens kommer.
Syskonförsök ja jag äter redan omeprazol men nu slog halsbrännan igenom tom!
foodie jag funderar oxå på om den kan ha varit vid dippen för jag hade massa mensvärk den dagen dock va jag sjuk någon vecka innan, dom som är som röda bloppar längst upp, sparade dom tempar som inte gick över cl.
Syskonförsök, mina cykler varierar har haft jättebekymmer sedan pillerstopp april 2021 först hade jag mens juli 2021 sen oktober sen kom ingen alls förrän september 2022 sen kom den oktober november med 32 dagars cykler sen uppehåll till januari och nu inget sedan dess :(
jag har inte pco eller pcos utan har haft kortisolbrist som troligen berott på stress sen har jag ingen sköldkörtel så äter levaxin och det kan påverka med.