Hur många gillar SD-killar?
Jag tror du missförstår det där med höger/ vänster. En kvinna kan mycket väl vara höger, utan för den delen gilla sd:are.
Jag tror du missförstår det där med höger/ vänster. En kvinna kan mycket väl vara höger, utan för den delen gilla sd:are.
Oh herregud, har du inte tagit dina tabletter idag eller skippat hela förra veckan också? Inskränka rättigheter? Skicka en länk där Sverigedemokraterna hävdar det istället för att komma med massa lögner och fördomar.
Inte vill ha demokrati? Det var det dummaste jag har hört? Var och när skulle dom ha sagt det och haft det i sitt partiprogram?
Går du på något eller?
Nämn en endaste sak grundad i SDs partiprogram som är "anti-demokatisk"
Svaret är att du kan du inte för det finns inte.
Om du menar att det finns skinnskallar som blir utslängda då och då är en sak, men det finns islamister och våldbejakande kommunister i dom andra partierna också.
Varför hänger ni er inte upp på dom i sånna fall då och istället bara tänker på SD?
Är det kanske för att media enbart skriver om SD och aldrig nånsin nämner något annat?
Dom hävdade att det fanns en svensk essens i sitt partiprogram och syftade på att det finns en svensk kultur, historia, identitet, språk, landskap och ja allt annat som är svenskt. Alltså Sverige och Sveriges nationalkultur, precis som Danmark har den danska kulturen eller "essensen".
Att du kommer med ett jävla påstående om att de skulle sagt att alla som inte är svenskar ska skickas ut omgående tror jag inte ett dugg på. Det kräver jag i sånna fall källa på och sådant går att hitta med några sökningar och ligger garanterat på nätet om det står det som du hävdar att det står där.
Att du ens tar upp koncentrationsläger är ju ganska kul då sossarna byggde omkring 13 eller 14 sådana i Sverige men som ingen vet om.
Sossarna kom också med idén att stämpla J i judarnas pass.
De hade enorma vapenlager som tillhörde tyskarna under andra världskriget uppe i Norrland och som förlängde kriget och människors död ytterligare.
De skickade tungvatten när tyskarna var i takt med att göra färdigt atombomben, och detta efter norrmännen lyckats spränga den enda tungvattenfabriken som tyskarna hade kontroll över i Europa och som låg i Norge. Och efter det sålda den socialdemokratiska regeringen alltså tungvatten för att hjälpa tyskarna göra klart atombomben. Om man inte är mer medhjälpare till nazisternas onda planer än det så vet jag inte vad.
Socialdemokraterna var även först med att stötta rasbiologisk forskning, t.o.m. före hitlertyskland.
De tvångsmatade mentalpatienter med socker för att iakta biverkningarna på tänderna.
De lät tyskarna passera helt obemärkt upp till vårt grannland Norge med tåg så de blev invaderade enklare.
De skickade politiska flyktingar (balter) som hade flytt kommunisterna tillbaka till Sovjet så de kunde avrättas eller skickas till gulag.
Jag har ett tips till dig, INNAN du skickar massa saker som INTE stämmer, så kan du FÖRST läsa på ditt EGET lands historia lite grann bättre.
Ok lille vän, ska vi tumma på det?
Och länken skulle du skicka också nu som innehåller det du hävdade står i ett partiprogram som Sverigedemokraterna har skrivit, om det du säger stämmer så finns det garanterat på nätet. (Alltså partiprogrammet och inte en politisk motståndares ord i form av aftonbladet eller vänstern.)
http://partiprogram.se/sverigedemokraterna
2011 kallade sig sd för socialkonservativa, förklarar varför högern inte egentligen vill ha med dom. Förutom det jag sagt om deras ?nedärvd essens? så kan du läsa om samer och tornedalssvenskar där de menar att dessa tillhör en separat nation. Sen så skiljer dom på medborgarskap och nationell tillhörighet.
(känner inte sd: are till sånt här redan?)
Insikt nog för fatta att du är troll lill fitta xD hahaha
Är det något mer du vill bråka om din hjärndöda horunge?
Bara för att en ung kvinna har blått hår (eller vad som helst) så är denne nödvändigtvis inte en ?vänsterfeminist? som sysslar med att förfölja folk på nätet. Det finns helt enkelt ingen koppling. Din puls ökar (jag antar att du får en panikattack) när du ser en person med en viss sorts stil och utstrålning, du identifierar denne som en hotfull vänsterfeminist som vill förfölja och skriva saker på nätet dig på grund av din hudfärg.
Detta har ingen koppling till verkligheten. Vad händer när du ser en skinnskalle med ett järnrör? Tror du denne är där för att beskydda dig och din hudfärg?
Det konspiratoriska i mina tankar får du gärna bena ut hur du menar. Jag menar allvar med att inte vilja bidra till polariseringen, men det kan vara så att genom att inte sopa sådant jag är med om under mattan utan berätta om det så eldas polariseringen på.
Vad gäller polariseringen så verkar det mest vara sd-sympatisörer som argumenterar om det. Dessa sd-sympatisörer verkar använda det för att tysta kritik angående sd. En form av åsiktsreglering som man kan hitta både i Kina och Ryssland.
det konspiratoriska i dina tankar är såklart att du (oförrättat) identifierar någon på stan som en vänsterfeminist som hatar vita människor, din puls ökar och du känner dig förföljd, snart kommer något att postas på internet runt din person. Du känner dig manad att berätta för alla om ondskan och hatet mot vita inom vänstern så föräldrar kan hantera sina döttrar och omvandla dessa.
dina tankegångar saknar förankring i verkligheten.
Nikha by the psychic:
Politiskt intresserad sedan tonåren, tappat vänner, lite ensam, svårt med självbilden och livet, tar ut det på nätet.
Jag tycker foliehatt är en bra beskrivning av dina åsikter att vita människor är förföljda och trakasserade av vänsterfeministerna, som är lätta att identifiera på grund av deras utseende. (Det har jag inte ropat heller) du är aggressiv för att jag inte håller med och kallar det för en konspirationsteori.
Vad du kanske inte utläser är att jag faktiskt är orolig över dina åsikter. De har ingen förankring till verkligheten. Du ser en människa på stan, identifierar den som en ?auktoritär vänsterfeminist? anser dig vara förföljd på grund av din vita hy, vad kommer att ske? Pulsen går upp, panikattacken är nära, kommer dom att posta näthat? (till skillnad från dina inlägg) Du verkar uppfatta verkligheten på ett skevt sätt. Jag är faktiskt orolig, både för din skull, men även för andra människor på stan eftersom du uppvisar en aggressivitet.
Är Sverigedemokraternas politik det enda sättet att råda bot på kriminaliteten i Sverige? Det är i alla fall det dom vill att du ska tro. Sd vill att du ska bli upprörd, inga andra politiska partier tar hand om det. Sd spelar på känslor, behöver inte ens handla om invandringen. Du kan vara missnöjd över (infoga text här) så hjälper sd dig.
Bara sättet du uttrycker dig på så ställer du dig som en opponent till allt som upplevs sd-fientligt. Du pratar om Nikha, men samtidigt så lägger du till ?ni? och ?dina meningsfränder? sd har fått dig att tro att alla meningsskiljaktigheter gentemot sd måste du försvara. Vilket så klart leder till att du får en grumlig, okritisk syn på sd. Hjärntvätt light. Oavsett vilket parti du röstar på så borde du se detta parti med kritiska ögon.
själv så tycker jag att sd ska finnas, tycker de ska hålla sig till sin socialkonservatism som dom benämnde sig för inte så länge sen. Anser däremot att de ska existera i en mindre skala för att ge indikationer på samhällsströmmarna.
Jag visste att du skulle svara det. Sd har lyckats övertyga dig och andra att de har ensamrätt på invandringspolitiken. Det stämmer inte. Alla partier i Sverige vill ha en reglerad invandring. Ingen svenskt parti vill släppa in våldsbejakande klanmän.
sd tjänar dock på att få svenskar att tro på det. Klassiska missnöjespartier vill gärna att väljarna ska bli missnöjda över något. De framställer sig själva som det enda alternativet till en uppmålad apokalyps. Såna partier utsätts för mycket kritik, sd-väljarna känner sig manade att försvara sitt parti (såsom din retorik med våldsbejakande klanmän som alla övriga partier öppnar dörren för) vilket cementerar kult känslan. sd-väljaren börjar även försvara och anamma de icke rumsrena aspekterna av partiet.
därav hjärtvätt light
Det var inte så länge sen sd kallade sig för socialkonservativa. antar att de försöker hitta sin form. Det stämmer att vissa partier vill ha en mildare reglering av invandringen. Men jag tolkar inte mp:s text på samma sätt som du. Vet att under moderaterna och Reinfeldts tid så ville dom få in så många invandrare som möjligt för att det skulle bli mer skattepengar. Så alla partier kan ändra sig antar jag. Du påstår att alla andra partier vill ha in våldsbejakande klanmän, varför skulle dom vilja ha det? Har sd ensamrätt på invandringspolitiken?
Vad vill du göra med andra generationens invandrare med svenskt medborgarskap som utför en kriminell handling? Vad tror du sd vill göra till skillnad från övriga partier? Det går ju inte att utvisa, man kan inte göra någon statslös.