Hur många gillar SD-killar?
Jag tror du missförstår det där med höger/ vänster. En kvinna kan mycket väl vara höger, utan för den delen gilla sd:are.
Jag tror du missförstår det där med höger/ vänster. En kvinna kan mycket väl vara höger, utan för den delen gilla sd:are.
Nedlåtande hur? Jag tycker människorna som svarat innan dig och inklusive dig själv har varit ganska nedlåtande och raljerande i sina uttalanden. Även om det är fakta jag påvisar och som jag kan styrka med pålitliga källor.
Så vilka människor som är det som är nedlåtande i samhället? Dom ser sig som goda och rätt åsikter eller dom som kommer med fakta och vill ha en debatt?
Haha för mycket internet för idag :P Nu ska jag gå en promenad din lilla buser! :)
Du TS uppfyller varenda fördom jag har om Sd:are. Fullkomligt oförmögen att ta in information som kommer från ?fel håll? (alla andra håll än vissa specifika källor som bekräftar din världsbild).
Du berättar om en dejt som svarat ja på frågan om hon tyckte att Sverige tar in för många invandrare. Och om hur lycklig du blev när hon svarade ja. Helt ärligt så kan den tjejen teoretiskt sett ha röstat både S, V och Mp eftersom en ganska stor andel av Sveriges befolkning idag tycker att det inte funkar så bra kring invandringsfrågan. De allra flesta på vänsterkanten tycker också, precis som du, att det är något fundamentalt fel i vårt rättssystem när våldsbrottslingar får skadestånd istället för straff. Skillnaden mellan såna som dig och övriga är dock att ni vill komma till rätta med alla problem genom att göra inskränkningar i vår demokrati och ni har inga problem med att försöka begränsa homosexuella, oliktänkande, människor från andra kulturer och vilja försämra t.ex möjligheten att göra abort mm. Ungern verkar vara föregångsland. Eller kanske Polen. De länderna finns ju dock redan så jag tänker att det är mer praktiskt att flytta dit istället för att försöka försämra det som är bra här.
Oh herregud, har du inte tagit dina tabletter idag eller skippat hela förra veckan också? Inskränka rättigheter? Skicka en länk där Sverigedemokraterna hävdar det istället för att komma med massa lögner och fördomar.
Inte vill ha demokrati? Det var det dummaste jag har hört? Var och när skulle dom ha sagt det och haft det i sitt partiprogram?
Går du på något eller?
Det är nu du ska nämna 1 utav de antidemokratiska personerna som ramlar fram ur det partiet.
Liksom bara för att det du bevisar inte är taget ur din egna drömvärld.
haha
De rensar ja när sådana personer dyker upp, fattar förövrigt inte varför du är så kaxig hela tiden för? Har du något fel i hjärnan?
Att SD rensar är väl inget man kan säga om vänsterpartiet, socialdemokraterna och centerpartiet.
Där har det ju funnits både våldbejakande islamister och kommunister är det bra eller? T.o.m. pedofiler umgås vissa av partitopparna med där det framgår att dom ljuger om deras kunskap att de har varit just pedofiler.
Sen hade vi ju en socialdemokrat som gick in o sköt sin fru huvudet när hon låg o sov, en som mörda sin partikollega osv.
Sen är det ju så att det finns otroligt anti-demokratiska tendenser i dagens samhälle där man brunsmetar andra, t.ex. det socialdemokraterna gjorde några dagar innan valet med att gå ut o hävda att Sverigedemokraterna "kan vara en säkerhetsrisk".
Är det bra sätt för ett parti att agera på i ett demokratiskt samhälle?
Eller att folk som representerar SD i facket blir utfrysta och av med sina uppdrag eller att elever får sänkt betyg om de hävdar att det finns problem med en för stor invandring när dom går i skolan.
Är det ett teckan på att de partierna som brunssmetar SD är demokratiska?
Att det finns idioter som hamnar i partierna är oundvikligt och det gäller alla partier, men att det skulle vara uteslutande SD som står för det fenomenet är helt o hållet skitsnack. När man lägger vad det finns för folk i t.ex. Socialdemokraterna, centern och vänstern sida vid sida.
Nämn en endaste sak grundad i SDs partiprogram som är "anti-demokatisk"
Svaret är att du kan du inte för det finns inte.
Om du menar att det finns skinnskallar som blir utslängda då och då är en sak, men det finns islamister och våldbejakande kommunister i dom andra partierna också.
Varför hänger ni er inte upp på dom i sånna fall då och istället bara tänker på SD?
Är det kanske för att media enbart skriver om SD och aldrig nånsin nämner något annat?
Dom hävdade att det fanns en svensk essens i sitt partiprogram och syftade på att det finns en svensk kultur, historia, identitet, språk, landskap och ja allt annat som är svenskt. Alltså Sverige och Sveriges nationalkultur, precis som Danmark har den danska kulturen eller "essensen".
Att du kommer med ett jävla påstående om att de skulle sagt att alla som inte är svenskar ska skickas ut omgående tror jag inte ett dugg på. Det kräver jag i sånna fall källa på och sådant går att hitta med några sökningar och ligger garanterat på nätet om det står det som du hävdar att det står där.
Att du ens tar upp koncentrationsläger är ju ganska kul då sossarna byggde omkring 13 eller 14 sådana i Sverige men som ingen vet om.
Sossarna kom också med idén att stämpla J i judarnas pass.
De hade enorma vapenlager som tillhörde tyskarna under andra världskriget uppe i Norrland och som förlängde kriget och människors död ytterligare.
De skickade tungvatten när tyskarna var i takt med att göra färdigt atombomben, och detta efter norrmännen lyckats spränga den enda tungvattenfabriken som tyskarna hade kontroll över i Europa och som låg i Norge. Och efter det sålda den socialdemokratiska regeringen alltså tungvatten för att hjälpa tyskarna göra klart atombomben. Om man inte är mer medhjälpare till nazisternas onda planer än det så vet jag inte vad.
Socialdemokraterna var även först med att stötta rasbiologisk forskning, t.o.m. före hitlertyskland.
De tvångsmatade mentalpatienter med socker för att iakta biverkningarna på tänderna.
De lät tyskarna passera helt obemärkt upp till vårt grannland Norge med tåg så de blev invaderade enklare.
De skickade politiska flyktingar (balter) som hade flytt kommunisterna tillbaka till Sovjet så de kunde avrättas eller skickas till gulag.
Jag har ett tips till dig, INNAN du skickar massa saker som INTE stämmer, så kan du FÖRST läsa på ditt EGET lands historia lite grann bättre.
Ok lille vän, ska vi tumma på det?
Och länken skulle du skicka också nu som innehåller det du hävdade står i ett partiprogram som Sverigedemokraterna har skrivit, om det du säger stämmer så finns det garanterat på nätet. (Alltså partiprogrammet och inte en politisk motståndares ord i form av aftonbladet eller vänstern.)
Du verkar vara extremt desperat efter uppmärksamhet och acceptans. Tyvärr finns det ju sånna individer mer men visst, tjejer "gillar" väl då killar som inte ser några problem i Sverige, det som förövrigt hela danska folket ser och säger när de blir tillfrågade. Och tjejer tänder även på killar som inte vågar tycka något och är som lobotomerade morötter.
Du verkar föra alla kvinnors talan! Måste vara skönt att veta att du gör rätt!
Nej jag skrev att det är något dom har gjort tillskillnad från att SD har skrivit att alla som inte är svenskar ska ut ur landet.
Fram nu mer partiprogrammet där SD har hävdat att alla som inte är svenskar ska åka ut.
Upp till bevis annars blir denna konversation ett skämt.