Inlägg från: Anonym (mp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mp)

Tänder på tanken att sambo har kontakt med andra

Min fru har en sexuell textbaserad kontakt med en man som flörtade med henne på en konferens och som började skriva till henne efteråt. Han vet att jag finns och att deras kontakt är okej för mig, och jag gillar att hon har den sexuella flörten eller vad man ska säga. De kommer nog att träffas på någon annan jobbresa senare under våren och då ska hon nog få ligga med honom tror jag.

• Anonym (mp)
    MrBundy skrev 2023-03-21 20:06:48 följande:
    Härligt! Var det han som förde in det till en sexuell flirt? Antar du ser vad de skriver? Skickar de bilder?
    Han hade visat intresse på någon konferens utomlands för några år sedan trots att hon ju var upptagen. När sen för ett tag sen började prata om att utvidga sexlivet till att också inkludera andra på olika sätt så föreslog jag att hon skulle skriva till honom och känna in läget lite, och det ledde till en sexuell kontakt. De har skickat bilder. Jag har inte läst deras konversation, men jag skulle ju få se om jag ville såklart. Jag har sett några bilder som hon skickat, och jag har också fått se nån bild som han skickat.
Svar på tråden Tänder på tanken att sambo har kontakt med andra