BF december 2023
kollar in här också 😊 Alla mina barn har dock kommit innan BF så om detta går vägen lär det bli novemberbebis. Är ju dock innan BIM än så får se hur det går..
kollar in här också 😊 Alla mina barn har dock kommit innan BF så om detta går vägen lär det bli novemberbebis. Är ju dock innan BIM än så får se hur det går..
Mina är 13, 11 och 7. Sen har sambon två barn på 14 och 10. Så det skulle minst sagt bli huset fullt 😅
Hur mår ni alla idag? Mår lite diffust illa då och då. Svullen och öm i magen. Känns som mensen ska komma vilken sekund som helst. Trött..
Hej! 😊
Jag hoppar också in här. Jag plussade igår och enligt appen beräknad till 4/12 😊
Hej!
Jag hoppar in här, har BF slutet av november men lär bli december om allt går som det ska!
Jag har i stort sett inga symtom vilket stressar mig en del då jag min förra graviditet som sluta i MF inte heller hade särkilt mycket symtom. Känner mig mest trött och brösten ömmar då och då.. önskar man bara kunde få vara glad men istället går jag runt och oroar mig och ställer in mig på det värsta.. men hoppas detta ska gå vägen!
Ni som har flera barn och graviditeter bakom er har era symtom skiljt sig och har ni haft lite symtom och det ändå gått bra? Med dottern hade jag massor av symtom speciellt illamående så tror jag kopplar en ?frisk? graviditet till illamående😅
Haha ja, men man bli ju så nojig. Ska ta ett sista test imorgon på bim-dagen med morgonurin. Sen avvaktar jag några dagar och sen kanske det är dags att ringa mvc?
Elisabeth83 jag kunde inte citera, grattis till dig med!
ja jag har aldrig blivit gravid någon annan tid än på våren och då har vi försökt med alla barnen på hela året men mars verkar vara min månad 🤣
såg du var 40, jag blev 39 precis så jag känner mig inte som en ungdom längre. Var 24 när jag fick min första så glappet är stort.
Jag använder RFSU testa ofta för ville som det blev någon stegring vilket det från ÄL+14 och 15 men sen nu är jag på ÄL+18 och strecken blir inte starkare.. tycker Helt ärligt det ser ut att bli svagare t.o.m. och mina bröst ömmar knappt längre vilket i stort sett var mitt enda symtom, bara att vänta men usch vad detta är jobbigt:/
Bild på testerna:
Jag har precis plussat med CB digital, 1-2 veckor stod det. Efter 3 missfall så blir man såklart glad men väldigt nervös.
Vi håller tummarna nu att denna vill stanna till december 😍
Vad kul att vi börjar fylla på gruppen nu 😍 Och skönt att vi är många som är i samma sits, kanske lite extra oroliga pga tidigare missfall, även om man såklart inte önskar någon annan det. Men vi är många i samma båt i alla fall ????🏻
Finns det intresse för en liten och privat/dold Facebookgrupp också sedan kanske? 😊 Tycker alltid att det är roligare än Familjeliv till sist!
Hur mycket högre temp har ni nu? min ligger mellan 37.4-37.8. Känne mig väldigt frusen emellanåt. Eller börjar jag bli sjuk?
Idag känns de som jag bara är så uppsvälld.. inga kläder sitter fint? kliar eller känns trångt. Så trött oxå bara gäspar hela tiden. Jag kan ha såna här dagar lite när som helst men undrar om nån känner igen sig?