Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BF december 2023

Hej tjejer! Jag är inte en av er men hänger med och läser då jag följt några av er till plusset och vill titta in och se hur de går ❤️
    vill bara säga att jag vet många där det slagit om till 2-3 runt bim och de behöver inte vara två för det för de har de inte varit för dem åtminstone ;)
    Tror båda era graviditeter utvecklar sig helt normalt och så glad för er❤️❤️

Anonymcola skrev 2023-03-24 18:38:02 följande:

Elisabeth:
    Okej vad skönt o höra att det kan skilja sig mellan olika graviditeter:) Hoppas verkligen vi alla får Våra bebisar i november/ december!

Tänkte på dina gravtester att det kanske finns en möjlighet att det är två därinne😅 Då borde man väl utsöndra mer Hcg så de blir 2-3 redan nu? 

• Syskonförsök

Tack! ❤️ 

Anonymcola skrev 2023-03-24 20:38:34 följande:
    Hej! Ja det är ju så individuellt dedär med hur snabbt det ökar och visar på tester😊 Tack så mycket, känns som att dehär med barn bara är massa oro😅 Man oroar sig när de tar tid att få plus sen oroar man sig över graviditeten och sen oroar man sig när de är här, men det är ju betydligt mer positivt som kommer utav det❤️ Hoppas du får ditt plus snart! Jag läser fortfarande i BIM trådarna man vill ju se hur det går för alla speciellt de man sett i trådarna innan🥰
  • Syskonförsök

Hej tjejer !

Inte trodde jag att jag skulle få skriva här efter att ha läst er tråd från start. Känns så roligt att få plussa med flera av er jag skrivit en större del med i Bim trådarna❤️

Här väntas äntligen syskon och plussade igår kväll med svagt streck men idag med ett digitalt som sa Gravid.❤️ Elfte försöket och lustigt plussar vi i samma månad som vi plussade med dottern så känns kanske som vi har en månad per år som är bästa ;) 
    lite lustigt att det även händer den gången vi inte prövar efter ägglossning. Jag står en dag och tror mig vara gravid och tar ett ägglossningstest bara för att men de visar glad gubbe. vi lyckas ha sex först tre dagar efteråt pga influensa och tror oss missat ägglossningen så jag har inte känt efter eller väntat på annat än mensen. Men så tog jag ett test igår kväll bara för att utesluta för tempen har varit så hög. och här står jag nu.🥹
    Lite sjukt att de blev just denna gång och även lite jobbigt för jag fått en ny tjänst och det presenteras denna vecka på företaget och börjas omgående och är ett projekt jag ska driva ett år (nu blir det 8/9 månader istället då😅). 

Men familjen är viktigast så självklart var det otroligt välkommet efter nästan ett års försök.❤️
    BF bör bli runt 14 december! vilka gravidappar bör en ha?🥰🥰

• Syskonförsök

Tack! Ja jag har ju varit extremt aktiv i många trådar under mina få månader på familjeliv! 🥰👋🏼

Teriz skrev 2023-04-03 06:56:57 följande:
    Stort grattis! Tycker mig sätt dig i andra trådar och kanske har vi till och med skrivit något ord till varandra. Va kul! Nu håller vi tummarna för oss 😍
  • Syskonförsök

Tack alla ❤️ gick med i gruppen nu! hoppas verkligen allt går bra för oss alla. Mina test är såååå svaga så vill bara se dem öka nu❤️

• Syskonförsök

Haha jag är precis i början istället!!

t123 skrev 2023-04-04 10:23:25 följande:
    Grattis!! :) Jag har också testat massor! Men efter några dagar kunde testerna inte bli starkare och digitala visade 3+ så nu kan jag inte riktigt göra det mer och det känns nästan lite tomt utan, haha!

• Syskonförsök

Haha jag går bara naivt och hoppas jag ska få må lika bra som nu även när de vuxit sig riktigt starkt! blev illamående redan vecka 5 med dottern till v.25 och spydde morgon till kväll men än så länge mår jag prima! Men bara vecka 4 ;) lägger med dagens bild med.

t123 skrev 2023-04-04 22:43:32 följande:
    Ja! Och det är ju jobbigt på sitt vis istället för då analyserar man ju styrkan så enormt 😅 Men tydligt är det ju på dina!! 😍
  • Syskonförsök

Visst v 5 idag precis, slog om nu ;)

Syskonförsök skrev 2023-04-05 06:32:49 följande:

Haha jag går bara naivt och hoppas jag ska få må lika bra som nu även när de vuxit sig riktigt starkt! blev illamående redan vecka 5 med dottern till v.25 och spydde morgon till kväll men än så länge mår jag prima! Men bara vecka 4 ;) lägger med dagens bild med.

• Syskonförsök

Ånej! ❤️❤️ kram till dig ! 

Petra2023 skrev 2023-04-06 13:57:53 följande:
    Jag har "mensvärk". Är i vecka 6 och det började tidigare i veckan. Igår kom ljusbruna flytningar. Idag blöder jag rött. Blev undersökt och de hittade ingen graviditet på VUL. Kanske för att det är för tidigt i vecka 6 eller missfall eller utomkveds. Gravtest visar Gravid 3+ idag men är ändå sannolikt missfall. Ska tillbaka om några dagar för att följa upp. Bara att vänta tills dess. Jag hoppas att det ska gå bra för dig även om det tyvärr inte alls verkar göra det för mig Gråter
  • Syskonförsök
    Hej!

ni som är testomaner som en annan. det sista testet på denna rad fick jag 4+2 (de tidigare är varje dag innan). igår testade jag inte och idag 4+4 fick jag lika starkt som 4+2. Jag har nu nojat en del över det och eftersom en är så tidigt ute känner jag inte så mycket mer än uppsvälld mage framför allt nu om kvällen och den extrema tröttheten har börjat och framför allt idag då jag även fick sova på dagen. En ska inte oroa sig i onödan men jag blev orolig för testet inte var starkare nu på två dagar? Finns det fler av er som fått ca lika starkt några dagar och de inte varit någon fara eller har det stadigt ökat varje dag?

med lillan så ökade det betydligt snabbare och jag kände desto mer men jag vet ju också att de kan skilja sig mellan graviditeter utan att vara något. En analyserar allt 
Svar på tråden BF december 2023