• Skåne97

BF december 2023

Jag hoppar in här! Jag och min sambo har försökt i 2.5år varav 1.5 med ältest och senaste 10 månaderna med letrozol. Vi skulle egentligen anmäla mensstart denna gången för att få påbörja ivf, men det blev vårt första plus någonsin istället. Glad Enligt senaste mens går jag in i vecka 6 imorgon, dvs att jag är 4+6 idag. Har inte tagit något test på ett par dagar nu men fick ett starkt i morse vilket känns bra, dock är jag lite orolig för att jag tidigare hade molvärk men som jag inte kännt av så mycket de senaste dagarna. Är förstoppad och galet trött men hade velat ha mer konkreta symptom som man kan koppla till graviditeten, tex illamående. Har så svårt att ta in det efter att försökt så länge så det känns nästan som att jag lurar mig själv och att jag hittar på det. Obestämd

• Skåne97
    Anonymcola skrev 2023-04-12 14:50:23 följande:
    Stort grattis Och välkommen!! Förstår att det måste kännas overkligt kommer ni göra ett tidigt ultraljud om du har hunnit tänka något kring det?😊
    Tack så mycket! Jag har hälsosamtal nu på torsdag den 20 och sen vul måndagen efter, den 24e. Så det börjar närma sig nu och jag är supernervös! 
  • Skåne97
    Anonymcola skrev 2023-04-16 07:32:03 följande:

Skåne97: Vad spännande med vul🤩 Du får berätta hur det gick sen! Vilken vecka är du i när ska göra ultraljudet?🥰 

Det ska jag absolut! 6+4 om man räknar från senaste mens, men enligt när jag tror jag hade äl så 6+1. Både tempade samt åt letrozol så har rätt bra koll på när ägglossningen skedde. Glad
  • Skåne97
    Anonymcola skrev 2023-04-16 07:32:03 följande:

Skåne97: Vad spännande med vul🤩 Du får berätta hur det gick sen! Vilken vecka är du i när ska göra ultraljudet?🥰 

Det gick bara bra idag. Hon mätte till 6+0 och vi fick även se ett litet hjärta som tickade 🥰
Svar på tråden BF december 2023