• Myran90

BF december 2023

Hej alla! 

plussade precis på ÄL + 15. första testet denna omgång. Har stått med ett test tidigare i veckan men absolut fegat ur 😆 Har ett barn sen tidigare. Detta blev vårt tredje försök efter MA i januari. 
    Just nu är jag så glad men samtidigt totalt livrädd. HOPPAS HOPPAS det går hela vägen denna gången. 

BF 30/12 så den blir ju lite spännande. Mitt första barn kom 3 veckor tidigare än beräknat. Dock va det en stressig period i livet med husförsäljning i samma veva. Samma dag som vi lämnade över huset så gick vattnet haha! 

• Myran90
    banankakan123 skrev 2023-04-20 12:25:01 följande:

Hejsan! 

Grattis till er alla som plussat! håller tummarna att det går hela vägen för er! 

Själv plussade jag i lördags och är nu i vecka 4+6
    Det är första gången jag är gravid och jag längtar super mycket. Men vågar inte riktigt gå in i det än just för rädsla för missfall osv. 

beräknad ankomst blir 22 december. 

Haft lite illamående, lite ömma bröst, ökade flytningar men det jobbigaste är väldiga värkar i livmodern och ländryggen. Och att det liksom sticker till ifrån slidan och upp ibland. 😬 är det någon mer som har problem med mycket värk såhär tidigt ? 

så spännande grattis!! ❣️

jag har liknande. igår hade JG väldig Mensvärk och stickningar. men idag har det lugnat sig! 🙏🏼 gillar Inte stickningarna så mycket. det är ju hanterbart men det är lite rädslan som kickar in! 🙃

Svar på tråden BF december 2023