• Hawwa

BF december 2023

Hej alla!

Bf 13 december om detta går vägen :) har även en bebbe på 4 mån (kör på nu) 

Jag har med ilningar/spänner i båda ljumskarna, samt molande värk, orimligt trött. Men inga andra symptom. 

Men illamåendet lär komma om några veckor. 

• Hawwa
    Lyftaren skrev 2023-04-15 09:49:52 följande:

Hej! Det känns som att jag ska jinxa min graviditet genom att skriva här men nu hoppas vi på att det ska gå vägen. Vi har tre MA i bagaget, missfallsutredning mm. Det har nu tagit oss ett år att få ett plus. Bf är beräknat till min födelsedag 14/12, vilket är lite roligt. Jag har sedan mitt plus ätit trombyl och ska göra det hela graviditeten. 
    Symptom: större bröst, något ömma, tröttare på em. Blir nervös över att jag inte mår illa. Idag är jag i v.6 (5+1). 

Är det någon mer som inte känner av illamående?
    I tidigare graviditeter kom illamåendet efter fostrets hjärta slutat slå. Fick i samband med det även rosa flytningar.

Beräknad samtidigt som du :)
    Mitt illamående kom idag ❤️ inga andra symptom
  • Hawwa

Idag försvann alla mina symtom. Ja kände FAN VA GÖTT! nu kan jag äta igen och promenera leva liksom. Jag har mått riktigt riktigt dåligt.
    Men nu har jag en oro, kan det stannat upp? Eller har jag tur.. Vecka 6+5 🤔

• Hawwa

Cykelhjul:

Mina symtom försvann, tog även nya grav test och de blev svagare och svagare. Helt 100 på missfall. Har fortfarande inga symtom kvar, men mina test är starka och fina igen 😍

Svar på tråden BF december 2023