yny skrev 2023-07-09 17:20:50 följande:
Grattis till en liten flicka 😍 och bad mysigt med bebismage och att ha känt bebisens rörelser ❤️ Jag är så osäker på om jag har känt bebisen än, är ju första som sagt och vet ju inte hur det ska kännas. Ingenting som jag med säkerhet kan säga är bebisen i alla fall 😊 men det kommer!
Jag mår mycket bättre nu. Har en hel del huvudvärk och har redan börjat få foglossning som eskalerar stadigt. Magen har börjat puta lite också 🥰 brösten har växt helt explosionsartat, 1-2 storlekar större 🙈 får knappt plats i några kläder längre haha.
Hur mår du? 😊
🥰❤️
Ja det är svårt att veta tycker jag också, men jag känner mig rätt säker på att det är den lilla som jag känner 🥰
Vad jobbigt med foglossning 🙁 hoppas det stannar av! Har du skaffat foglossningsbälte?
Har ni börjat köpa saker till bebisen? Vi kom över en väldigt fin bilbarnstol idag för en billig peng. Maxi Cosy knappt använd så i nyskick. Kunde inte stå emot att slå till på den 😁 vi har även köpt lite kläder, overall, hårband 😍, en filt, snuttisar och ett babynest 😅 men nu ska vi nog lugna oss lite ett tag 😁
Jag mår bra tycker jag. Illamåendet har lagt sig, magen funkar helt ok, tröttheten är som bortblåst, humöret känns stabilt. Är mest brösten som ömmar och magen som växer och molar som vittnar om en graviditet 😅