-
Härligt!! Jag tänker att det måste vara positivt att det ökar bra?! 😍 Vid de missfall jag fått har det inte gjort det! Man bör väl sluta testa snart kanske? 😅Elisabeth83 skrev 2023-03-24 16:13:16 följande:Svarar dig här också 😅 Är på äl +13 om ägglossningstestet stämmer. Tog ett till CB och det var något starkare men inte mycket.
-
Åh grattis och välkommen! Precis samma här, tredje gången gillt och har plussat varje månad 😅 Nu är det vår tur!! Decemberbebis 😅❤️ Kul att du redan har decemberbarn också 🤩Swn skrev 2023-03-24 18:09:12 följande:Hej alla 😊
jag har plussat för tredje månaden på raken. Tredje gången gillt?!
Har en bra känsla denna gången och känner mig lugn. Enligt ÄL är BF 2/12 😍
jag har 2 december barn sedan innan som är 14 och 8 Så detta blir vårt tredje december barn 😂❤️❤️ -
Förhoppningsvis är det ingen fara! Finns mycket som spelar in, tid på dygne och hur man har druckit t ex! 😊 Igår var jag söker på att det var kört för mig för alla symtom var borta hela dagen, men på kvällen började brösten bli ömma igen och idag är de det hela dagen. Upplever att det kommer och går i det här stadiet! Men absolut blir man väldigt orolig 😩 Tester som blir svagare KAN ju vara negativt men tror lika gärna att det inte behöver betyda ett dugg ✊🏻Anonymcola skrev 2023-03-25 11:17:33 följande:
Jag använder RFSU testa ofta för ville som det blev någon stegring vilket det från ÄL+14 och 15 men sen nu är jag på ÄL+18 och strecken blir inte starkare.. tycker Helt ärligt det ser ut att bli svagare t.o.m. och mina bröst ömmar knappt längre vilket i stort sett var mitt enda symtom, bara att vänta men usch vad detta är jobbigt:/
Bild på testerna:
-
Vad kul att vi börjar fylla på gruppen nu 😍 Och skönt att vi är många som är i samma sits, kanske lite extra oroliga pga tidigare missfall, även om man såklart inte önskar någon annan det. Men vi är många i samma båt i alla fall ????🏻
Finns det intresse för en liten och privat/dold Facebookgrupp också sedan kanske? 😊 Tycker alltid att det är roligare än Familjeliv till sist! -
Har skapat en grupp till oss nu! Gå med via länken:
https://fb.me/g/p_k6M6ZSSuwcS9ipf1/8pnZmHLJ
Den är giltig i ett antal timmar eller tills ett visst antal personer klickat på den, sen måste man lägga in en ny! Bara att hojta i så fall 😊 Hoppas vi ses där! (Den är alltså både privat och dold så ingen annan kan hitta den!) -
Appar brukar skriva pågående vecka men fullgången vecka+dag inom parentes 😊 Om du är beräknad sista november-1 december borde du gå in i vecka 6 (5+0) om någon dag 🙂fluffycookie skrev 2023-03-29 16:16:38 följande:
Åh, ÄNTLIGEN Alan jag skriva här 🥰 beräknad sista nov men brukar ju dra ut på tiden. MF i oktober så jag är livrädd nu.
men jag är lite förvirrad kring veckor. BM trodde jag var gravid v 8, gjorde VUL som sade 4+6 så hon kunde inte se så mycket men det såg bra ut.
är jag alltså gravid i v 5 eller 6 i morgon? Har två olika appar som säger olika saker och jag vill ju följa utvecklingen. Jag vet att läkare säger v 4 eftersom de pratar fullgången vecka men hur funkar appar?
-
Verkligen! Särskilt efter missfall, då kan det bli lite knasigt! Hoppa gärna in i vår facebookgrupp också 😍fluffycookie skrev 2023-03-29 16:54:40 följande:
Tack t123 ♥️ kändes genast lite bättre. Var en chock att gå från v 8 hos BM till v snart 6 hos läkare. Inte haft mens sedan 28 januari och hade ÄL i feb men blev inte gravid förrän i mars. Våra kroppar är minst sagt komplicerade 😂
-
Här kommer ny länk till gruppen på Facebook 😊
https://fb.me/g/p_gt9qpQYSRqZHRoi9/8wGjkyKN -
Länk till facebookgruppen 😍
https://fb.me/g/p_ScG5cbF4SkyDd9vP/6CXqymVQ -
Underbaaaaart, så glad för din skull!! Hoppas du kommer med i vår Facebookgrupp också :)Syskonförsök skrev 2023-04-03 06:26:41 följande:
Hej tjejer !
Inte trodde jag att jag skulle få skriva här efter att ha läst er tråd från start. Känns så roligt att få plussa med flera av er jag skrivit en större del med i Bim trådarna❤️
Här väntas äntligen syskon och plussade igår kväll med svagt streck men idag med ett digitalt som sa Gravid.❤️ Elfte försöket och lustigt plussar vi i samma månad som vi plussade med dottern så känns kanske som vi har en månad per år som är bästa ;)
lite lustigt att det även händer den gången vi inte prövar efter ägglossning. Jag står en dag och tror mig vara gravid och tar ett ägglossningstest bara för att men de visar glad gubbe. vi lyckas ha sex först tre dagar efteråt pga influensa och tror oss missat ägglossningen så jag har inte känt efter eller väntat på annat än mensen. Men så tog jag ett test igår kväll bara för att utesluta för tempen har varit så hög. och här står jag nu.🥹
Lite sjukt att de blev just denna gång och även lite jobbigt för jag fått en ny tjänst och det presenteras denna vecka på företaget och börjas omgående och är ett projekt jag ska driva ett år (nu blir det 8/9 månader istället då😅).
Men familjen är viktigast så självklart var det otroligt välkommet efter nästan ett års försök.❤️
BF bör bli runt 14 december! vilka gravidappar bör en ha?🥰🥰
Det ska ju alltid lyckas bli när det egentligen "inte passar" (även om allt ordnar sig och blir bra ändå såklart!!), haha! Grattis återigen <3