Kåtare än någonsin som gravid - hjälp!
Jag är gravid i vecka 17 med mitt första barn och jag vet inte vad som händer med min kropp. Det är som om går omkring och är konstant kåt och vill ha sex - hela tiden! Så här superkåt som jag är nu har jag aldrig varit förut och det skämmer mig! Det är nästan så jag har lust att "överfalla" varje man jag ser här på jobbet för att jag bara vill knulla. Till och med de som jag tidigare ett som fula och oattraktiva hade jag gärna knullat med bara för att stilla min lust. Nu har dessutom min man börjat klaga - tänk er, en man som KLAGAR PÅ FÖR MYCKET sex. Hur är det möjligt? Jag trodde inte det var sant när han sa att han inte orkade mer när jag ville kliva på honom igen...Under påsken hade vi det typ 5 ggr om dagen och jag ville ändå bara ha mer!
Igår innan min kille kommit hem och jag kommit hem från jobbet var det första jag gjorde var att onanera mig till orgasm för att jag sett några killar på tunnelbanan som jag tyckte var "sexy boys" (trots att de nog i själva fallet var helt ordinära killar). Jag som aldrig onanerar annars och inte gjort det på typ 15 år har nu börjat göra det dagligen sedan någon vecka tillbaka.
Jag är rädd för mitt nya jag. Jag känner inte igen mig själv. Jag jobbar så för att behärska mig för att inte ställa till med någon scen eller så på jobbet.
Är det så här det är att vara gravid? Jag har hört om kvinnliga kollegor som varit illamående under sin graviditet. Det har jag inte känt av alls. Jag är överkåt bara typ. Thats it.