Kåtare än någonsin som gravid - hjälp!
Passa på och njut och onanera (så mycket du orkar. Gör drt tills du fysiskt inte orkar mer) och ligg med din man (så mycket han orkar) snart har ni barn och det kan bli svårt att få ligga på ett tag..
Passa på och njut och onanera (så mycket du orkar. Gör drt tills du fysiskt inte orkar mer) och ligg med din man (så mycket han orkar) snart har ni barn och det kan bli svårt att få ligga på ett tag..
Ja precis så känner även jag. Jag känner också att jag nog måste boka läkartid eller hos barnmorskan för att få hjälp med det här. Det är ohållbart som det är nu. Låg med min man för någon timme sedan, när han kommit från jobbet. Och när han sedan gick ut med hunden gick jag och onanerade i duschen till en ny orgasm för jag var fortfarande enormt kåt och trots det så är jag inte nöjd. Fysiskt känner jag mig utmattad men mitt huvud vill ha mer sex.
Jag som ALDRIG tänker på sex och sånt annars, smeker mig aldrig eller stoppar in fingrar i fiffi som jag gör nu, utan är en "snäll och ordentlig flicka", lite pryd faktiskt. Men det är som om jag har ett sexmonster inuti mig som bara vill ha mer och mer. Hemskit!
Jag är rädd att min man lämnar mig och att han inte gillar och älskar mig för den jag är nu, att jag skrämmer bort honom. Jag är inte alls den person nu som han lärt sig älska, utan jag känner mig personlighetsförändrad till någon jag aldrig varit och som jag inte vill vara och det är det som gör mig så himla rädd också. Tänk om jag aldrig blir normal och mitt gamla lag igen...
Vet inte vad jag ska ta mig till.