Inlägg från: monstretmonster |Visa alla inlägg
  • monstretmonster

Robinson 2023

Jhannis skrev 2023-04-23 21:32:17 följande:

Nu har immunitets tävlingen gjorts och Oskar vann immuniteten. Jag är rädd att tjejerna kommer att rösta ut Daniel. Jag vill ha Daniel kvar. 

ja det var synd att Dennis var tvungen att åka.
  • monstretmonster
    Jhannis skrev 2023-04-23 22:07:00 följande:
    Ser att jag skrev fel namn på Dennis.....Jag skrev Daniel...
    Det var tråkigt att han åkte, men jag hoppas han kommer tillbaka.
    Förstod vem du menade ändå och gissade att det kanske var autocorrect annars Glad
  • monstretmonster
    Jhannis skrev 2023-05-12 00:41:32 följande:

Verkar inte vara många intresserade att skriva här, men jag måste säga att i kväll var jag glad när Oskar och Dennis vann tävlingen.

Trist om Dennis den yngre måste åka hem från Gränslandet när han förlorade mot Millan.....Kommer det någon med båt så åker han hem......En känsla av mig säger att ingen åker ut på Ö-rådet så ......Men vem vet och vem egentligen i tråden vill prata om det???????

Det är inte så trevligt av dig faktiskt att klaga på folks inaktivitet. Folk gör så gott de kan, du får kanske se över dina egna inlägg om du inte alltid får svar. Vidare är just dina inlägg svåra att svara på för just mig eftersom jag sällan håller med dig alls, kanske andra känner liknande förutom de du brukar skriva med. Det räcker med klagandet av att folk inte skriver i tråden nu. 
Svar på tråden Robinson 2023