Inlägg från: Beccus |Visa alla inlägg
  • Beccus

Robinson 2023

flygrl skrev 2023-05-01 15:49:29 följande:

Chris kallade i en synk Amanda för typ en falsk f***a. Inget jag tycker han ska bli hemskickad för men ändå fult.
    Markus och Erik är starka men ändå i klart underläge mot tjejpakten där även Chris mfl. ingår. 

Män är ju generellt fysiskt starkare än kvinnor så ska man ha olika förutsättningar i spjutkastet borde man nog ha det i alla fysiska tävlingar. 

Att Oskar tränat spjutkastning hemma förtar inte att jag tycker han va bra i tävlingen. Precis som jag tyckte Christina som satte alla va-det-nu-va som kastades i allra första tävlingen gjorde det bra fastän hon ju också tränat på sånt iom hon är basketspelare. Och jag imponeras av Oskars överlevnadsskills även om han ju ägnat sig åt det på hemmaplan. Aja whatever.

Dennis d ä och Oskar är redan på väg från Gränslandet in i Robinson. Det är ju redan klart.

Jhannis skrev 2023-05-01 13:27:30 följande:
    Och jag tycker det var fel att Amanda fick komma till Gränslandet då hon valde att gå.

Fast i ödesveckan bestämmer förlorande laget inbördes vem som ska skickas till Gränslandet och så hamnade hon där. Hon hoppade ju inte av Robinson så allt är enligt reglerna.
    När blev det bestämt att Dennis & oscar är på väg tillbaka? Inget dom visade i gårdagens avsnitt vad jag...
  • Beccus
    flygrl skrev 2023-05-01 17:11:36 följande:
    Jo, i det avsnitt av Gränslandet som egentligen skulle visats i torsdags men plockades ner från TV4 Play/Cmore då det avslöjade för mycket och i stället sändes på TV4 igår kväll (och las ut på nätet då). Har du missat det?
     Gränslandet såg jag igår, kollar bara söndagar, men missade totalt att det var klart att dom 2 var på väg tillbaka...
  • Beccus
    flygrl skrev 2023-05-01 18:37:37 följande:

Det va i tävlingen som Anders Lundin kallade gränskampen det avgjordes. Det gällde att hålla en vattenballong på rak arm ovanför en vass pigg så länge som möjligt. Dennis d ä vann och Oskar tvåa. Båda ska in i Robinson igen och Dennis d ä fick också med sig en värdefull immunitet. 

I slutet av programmet står dom kvarvarande och spanar efter båten som kommer med den som röstades ut i örådet och det vet vi ju vem det är.

Den enda tävlingen jag såg på Gränslandet var med spjuten. Anders Lundin var inte närvarande i söndagens avsnitt. Dom visade klipp från kommande avsnitt där gränskampen nämndes..
Svar på tråden Robinson 2023