Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Robinson 2023

Är det bara jag som har lite svårt att få grepp om Amanda?
    Hon kan kännas trevlig och så,men samtidigt falsk och nästan kan sitta och hånle när andra misslyckas.
    Men jag kanske inbillar mig. 

• molly50
    Jhannis skrev 2023-04-18 19:58:53 följande:
    Oskar är duktig fiskare....Och det verkade bli en hel del fisk
    Ja,precis. 
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-04-18 20:01:18 följande:
    Jag håller med dig om Amanda. Hon är nog ganska falsk för sin egen vinning.

Försöker få Dennis att tro att han betyder massor för henne, samtidigt som hon gör likadant med Erik......Dennis har genomskådat henne.
    Ja,precis. Hon skulle nog med lätthet kunna hugga både Erik och Dennis i ryggen om hon själv skulle vinna något på det. 
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-04-18 20:37:25 följande:
    Hon är nog ute efter detta därför gosar hon med båda två. Hoppas bara att killarna öppnar sina ögon. Blir väl självklart när det blir sammanslagning och alla ska börja tänka på sig själva.
    Ja,precis. Det återstår att se. 
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-04-18 20:52:07 följande:
    Jag får inte en enda favorit i årets Robinson.....Gillar snälla, goa Daniel (den äldre), men inte som favorit 
    Nej,jag har inte heller fått någon riktig favorit ännu. 
  • molly50
    flygrl skrev 2023-04-19 18:32:26 följande:
    Hej molly50!

Hånleendet har jag nog missat men håller med om Amanda är svår få grepp om. Jag har nog mest upplevt henne som sjysst, omtänksam och stark i tävlingar och göra upp eld MEN samtidigt har jag också smått börjat undra om hon kanske kör falskspel. Fast hon har väl sagt till Erik att hon enbart ser honom som en kompis och inget annat. Fast han är ju helt förhäxad av henne som det verkar.
    molly50 skrev 2023-04-18 20:30:03 följande:
    Ja,precis. Hon skulle nog med lätthet kunna hugga både Erik och Dennis i ryggen om hon själv skulle vinna något på det. 

Kanske, kanske inte...vi får se. Men särskilt Erik borde nog vakna upp lite ur sin Amanda-dimma... :/
    Jag tyckte mig se ett litet hånleende mot Fabian när han blev utröstad i örådet t ex.
    Men jag kanske inbillade mig. 
    Ja,jag får känslan av att hon kör ett falskspel.
    Och det är bara att hoppas att Erik vaknar upp och inser sanningen. För sin egen skull,om inte annat. 
    För jag har känslan av att hon inte skulle tveka på att hugga honom i ryggen om det gynnade henne själv. 
    Men vi får se,som sagt. 
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-04-19 19:45:30 följande:
    Jag kan bara hålla med dig om att Amanda lite hånler och är lite för snäll med alla. Kan vara så att hon är sån även i verkligheten, men det känns mera som spel från henne.
    Ja,precis, Det är den känslan jag får också.
    Skönt att jag inte är ensam. Glad
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-04-19 20:08:30 följande:
    Skrattande tror att vi två har samma person igen kännande....Ja det är skönt att höra att vi tänker likadant.
    Ja,det verkar så. Glad
  • molly50
    flygrl skrev 2023-04-20 16:29:02 följande:
    Ok, det missade jag men relationen till Fabian hade ju pajat efter Pernillas (?) snack med Erik så Amanda och Erik va förstås glada få ut honom.

Som sagt jag är lite osäker va jag ser men skulle inte bli så förvånad om det visar sig va som du, Jhannis och andra tror. Vi får se. Hur som helst borde Erik nog nyktra till lite för det där kan sluta med smärtsam personlig besvikelse för honom själv. :/
    Ok. Ja,precis. Det var väl så.

Ja,det måste han ju göra om han själv vill vara kvar och inte drabbas personligt.
    Men men,vi får väl se hur det går,som sagt. 
Svar på tråden Robinson 2023