Robinson 2023
flygrl skrev 2023-04-19 18:50:54 följande:
Vi är flera som hoppas på Nandez återkomst till FL (hör du det Nandez om du är här och läser?! 😉)
Som sagt såna som Zeki och betydligt värre finns det många av här där jag bor. Vi får se hur det går mellan Zeki och Fabian men nu först verkar dom ju ha funnit varandra i stället.
Jhannis skrev 2023-04-17 19:19:57 följande:
Jag håller med dig att Elin skulle hållt Christina kvar, men förstår henne ändå att den andra tjejen var mer bågad på att gå emot Zeki. Elin kände nog stöd av den andra tjejen...glömt namnet på henne.
Men däremot vill jag att Zeki får åka hem och att han gärna tar Fabian med hem.
Jo, men jag tycker Millan (?) mest är tyst när Zeki går på Elin men kanske får hon mer stöd när det bara är dom två Elin och Millan alltså. Äh, jag vet inte. Det va ett svårt val för Elin där det förstår jag ändå. :/Det finns ju ingen FL-app längre så inget att ladda ner. Man får köra FL i webbläsaren. 😉
Jhannis skrev 2023-04-18 00:16:17 följande:
Ja , men jag kom inte in överhuvudtaget.....Samma sak var det när jag kom hem och skulle gå via datorn. Fick bråka med suporter och vet inte allt, men så i går kom jag in.
Bra att du kom in till slut. Som sagt får du gärna höra av dig om det är nåt jag kanske kan hjälpa dig med va gäller FL. 😉😉
Jhannis skrev 2023-04-18 20:52:07 följande:
Jag får inte en enda favorit i årets Robinson.....Gillar snälla, goa Daniel (den äldre), men inte som favorit
Öh, vem är Daniel? 🤔
Zeki och Fabian verkar vara vänner, men Fabian har ju förstått att Zeki beter sig elakt mot Elin helt i onödan.
Tack jag ska fråga dig om hjälp på denna sida om det strular till.
Daniel är den som valde det unga laget.....Han i brun t-shirt .....Sen finns det äl en som heter Daniel i det andra laget med en yngre kille eller har jag fel?