Jhannis skrev 2023-04-28 22:39:57 följande:
Jag måste bara få säga att det Dennis och Chris och tjejerna gjorde var helt rätt mot Amanda och Erik. Amanda har spelat med sina känslor meed Dennis den yngre och spelar nu med Erik......där även Markus är involverad..(spel) Dennis den yngre var vän med Amanda, men hon är en ful fisk....Tänker bara på sin egen framkomst.
Oskar hade jag velat ha kvar....Men han kommer tillbaka...
Gränslandet är som ett paradis sen zeki lämnade.
Asså, visst har Amanda agerat lite konstigt va gäller Erik och Dennis d y och bubblan hon och Erik verkar va i känns mest pinsam men jag är inte säker att Amanda gjort så med illvilja. Likaså tycker jag en del av Eriks (och Amandas) snack om hur han byggt upp enskilda lagmedlemmar och laget känns rätt patetiskt. Men jag tycker ändå Chris och Dennis d y gick klart över gränsen fram sin attityd där det är så uppenbart hur dom njuter av göra Erik, Amanda och även Markus ledsna och besvikna. Enbart elakt och empatilöst imho. :(
Men vi tycker olika där och det måste vi ju kunna göra. Man kan inte alltid tycka lika.
Jhannis skrev 2023-04-28 23:03:16 följande:
Jag tror att jag LÄMNAR FL för det första så kan inte jag läsa det folk svarar mig då det blir en liten ruta där jag inte ser nåt.....Helvete att det blev så här men jag är äldre och klarar inte av nya FL
Får du ingen ordning på det där?
Va använder du för webbläsare förresten?
Tänkte jag skulle kolla FL i datorn lite senare ikväll eller imorgon och se hur det ser ut och om jag kanske kan hjälpa dig på nåt vis och då är det bra veta vilken webbläsare du använder och även vilket operativsystem.
Däremot hoppas jag som andra i tråden att du ändå stannar kvar på FL. Beslutet är förstås ditt men du ska veta jag precis som flera andra skulle sakna dig mycket om du försvann. Vi behöver ju dig här!
Jhannis skrev 2023-04-28 23:24:27 följande:
Har en fråga till FL Vill ni verkligen har kvar era medlemmar som skriver via dator eller satsar ni endast på folk som kör familjeliv via sina mobiler....Det gåt inte att läsa svar på dator när någon skrivit . Texten blir oläslig för att kunna cittera eller svara.......Får jag inte ett svar på några dagar så lämnar jag som så många andra FL
Har du enbart postat det inlägget i den här tråden? För då är ju risken att dom som sköter sajten inte kommer se det du skrivit. Jag tycker du borde starta en ny tråd med just det där inlägget som trådstart för att din kritik ska kunna nå fram och även att kanske fler medlemmar instämmer i kritiken.