Robinson 2023
Och nu är jag här.
Har en fråga till FL Vill ni verkligen har kvar era medlemmar som skriver via dator eller satsar ni endast på folk som kör familjeliv via sina mobiler....Det gåt inte att läsa svar på dator när någon skrivit . Texten blir oläslig för att kunna cittera eller svara.......Får jag inte ett svar på några dagar så lämnar jag som så många andra FL
Jag kanske missar även kvällens avsnitt då vi är bortbjudna på Valborgsmiddag hos mina svärföräldrar.
Men jag får försöka titta ikapp det sen.
Jag valde med förnuftet. Åt alltså på den inglasade altanen så det var skönt. Bra val, för blev sedan mulet och då blev där kallt. Har hunnit se på Robinson också, men inte Gränslandet.
Skriver troligen mer sedan när programmet sänts. Jag tycker inte man ska vänta med att diskutera tills någon/fler/alla sett programmet. Före det sänts i tv ska det såklart inte diskuteras här, men efter det så får helt enkelt den som inte sett programmet hålla sig härifrån om den inte vill veta vad som händer. Annars blir det så trögt och andra låter bli att läsa och skriva.
Stackars Alva. Hon måste tydligen lämna av medicinska skäl.