Robinson 2023
Men håll med om att Erik har blivit väldigt social när Amanda inte är i hans famn.
Verkar vara onödigt att skriva vad som händer i Robinson eller Gränslandet för ingen verkar ha tid att skriva.
Saknar Nandez som ändå skrev i det trådar hon hade så länge programmen pågick.
Inget elakt menat till någon för alla har massor omkring sig och kanske inte hinner titta på programmet.
Precis som Anonya skriver jag aldrig medans jag kollar programmen och dessutom kollar jag så gott som enbart streamat och inte när det sänds på tablå-TV.
Men jaaa, Nandez är saknad och hoppas hon tänker om och återvänder till FL. Hon va nåt av en motor också i lektrådarna där ju jag hänger mest och där märks verkligen hennes frånvaro. :/
---------------------------------------------
@Alla i tråden: Jag har märkt att jag inte mår så bra av att kolla Robinson. Får jobbiga vibbar som påminner mig om min skoltid när jag va mobbad och utanför. Ångrar nu att jag öht började kolla på den här säsongen och kommer troligen inte se kommande Robinson-säsonger.
Däremot vill jag ändå veta hur den här säsongen slutar så jag kommer kolla men inte längre skriva i tråden. Jag fixar det helt enkelt inte. Känns väldigt sorgligt men så är det tyvärr. :/
(Skulle det ändras kanske jag återvänder, vem vet.)
Tackar därför för mig och önskar er alla fortsatt trevligt tittande och diskuterande här i tråden. Jag lämnar alltså inte tråden pga missnöje med er som skriver här utan uppskattar er alla och önskar er allt gott. Kanske ses vi i nån framtida Robinson-tråd, kanske inte...vi får se. Annars ses vi förhoppningsvis här på FL framöver!
Sorry för mitt strulande!
Lev väl, mina vänner!
/flygrl
Jag skriver nog inte så mycket för jag är lite sen. Tittar inte alla dagar utan gillar att se flera avsnitt i rad så då kan jag ju inte gå in och läsa för då riskerar jag ju att läsa vad som händer.
Nu hoppas jag i alla fall att Elin kommer tillbaka även om jag hejar på Amanda. Tycker riktigt illa om det där med att folk blir bortröstade redan första veckan, jag tycker alla borde få vara med i alla fall en vecka så man faktiskt får chansen.
Tack för vänliga ord!
Och så trist att du precis som Jhannis och jag vart med om mobbing. Det drabbar sååå många och sätter sina spår... :/
Jag blir också arg när jag ser mobbing och andra orättvisor men somligt kom mig för nära i den här säsongen. Jag har dessutom haft det tufft på fler sätt än mobbingen i skolan och lever mitt liv under dödshot och ibland pallar jag bara inte trycket.
Vi ses nog här på FL framöver!
Titta gärna in i lektrådarna om du känner för det!
Ha det bra!
Jag missade gårdagens avsnitt då jag var på barnens orienteringsträning.
Så jag får försöka titta ikapp idag.