Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Robinson 2023

Jhannis skrev 2023-05-02 21:25:52 följande:
    Ja Alva har varit svag länge.
    Men håll med om att Erik har blivit väldigt social när Amanda inte är i hans famn.
    Ohja,det har han blivit. 
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-05-03 22:32:47 följande:

Verkar vara onödigt att skriva vad som händer i Robinson eller Gränslandet för ingen verkar ha tid att skriva.

Saknar Nandez som ändå skrev i det trådar hon hade så länge programmen pågick.

Inget elakt menat till någon för alla har massor omkring sig och kanske inte hinner titta på programmet.

Jag har tittat,men tycker också det känns som att jag är den enda som skriver under programmets gång. 
    Därför skev jag inget idag utan avvaktade och ville se om någon annan skulle skriva också. 
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-05-04 00:18:04 följande:
    Jag avvaktar också under programmet för att se om någon startar en diskussion. Ok det har varit lugnt på både Robinson och Gränslandet så det kanske inte finns nåt att prata om. 
    Ja,det kanske är så enkelt. 
  • molly50
    flygrl skrev 2023-05-04 01:54:31 följande:

Precis som Anonya skriver jag aldrig medans jag kollar programmen och dessutom kollar jag så gott som enbart streamat och inte när det sänds på tablå-TV.

Men jaaa, Nandez är saknad och hoppas hon tänker om och återvänder till FL. Hon va nåt av en motor också i lektrådarna där ju jag hänger mest och där märks verkligen hennes frånvaro. :/

--------------------------------------------- 

@Alla i tråden: Jag har märkt att jag inte mår så bra av att kolla Robinson. Får jobbiga vibbar som påminner mig om min skoltid när jag va mobbad och utanför. Ångrar nu att jag öht började kolla på den här säsongen och kommer troligen inte se kommande Robinson-säsonger.

Däremot vill jag ändå veta hur den här säsongen slutar så jag kommer kolla men inte längre skriva i tråden. Jag fixar det helt enkelt inte. Känns väldigt sorgligt men så är det tyvärr. :/
    (Skulle det ändras kanske jag återvänder, vem vet.)

Tackar därför för mig och önskar er alla fortsatt trevligt tittande och diskuterande här i tråden. Jag lämnar alltså inte tråden pga missnöje med er som skriver här utan uppskattar er alla och önskar er allt gott. Kanske ses vi i nån framtida Robinson-tråd, kanske inte...vi får se. Annars ses vi förhoppningsvis här på FL framöver!

Sorry för mitt strulande!
    Lev väl, mina vänner! Solig Hjärta {#emotions_dlg.flower}

/flygrl

Vad tråkigt att du känner så. Du kommer att bli saknad här.
    Jag blev också mobbad under min skoltid.
    Men jag blir mer förbannad än ledsen när jag er någon annan bli mobbad i t ex Robinson.
    Men jag upplever inte att dte har varut lika mycket sådant den här säsongen.
    Men jag hoppas du kommer tillbaka snart. Hjärta{#emotions_dlg.flower}
  • molly50
    Kvittning skrev 2023-05-04 11:44:11 följande:

Jag skriver nog inte så mycket för jag är lite sen. Tittar inte alla dagar utan gillar att se flera avsnitt i rad så då kan jag ju inte gå in och läsa för då riskerar jag ju att läsa vad som händer. 

Nu hoppas jag i alla fall att Elin kommer tillbaka även om jag hejar på Amanda. Tycker riktigt illa om det där med att folk blir bortröstade redan första veckan, jag tycker alla borde få vara med i alla fall en vecka så man faktiskt får chansen. 

Dte hålller jag med om.
    Jag förstår inte vitsen med att börja rösta ut folk på en gång.
    De får ju inte ens en chans att visa vad de går för.
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-05-04 13:07:15 följande:
    Inte kul om man inte mår bra av programmet. Jag har också blivit mobbad hela skoltiden från lekis till gymnasiet så jag förstår dig.

Hoppas du kan vara med i andra trådar som Farmen, Mästerkockarna, Kockarnas kamp, Let´s Dance och Bonde söker fru. Let´s Dancwe pågår nu, men jag öppnade ingen tråd då jag var på resande fot när det startade.

Du får ha det så gott så hörs vi när du vill skriva. Hjärta
    Jag har inte heller startat trådar för Lets Dance eller Masked singer t ex.
    Den sistnämnda för att jag blev  trött på en person som varje vecka gick in i tråden och avslöjade vilka som var bakom maskerna.
    Och det nöjet vill jag inte ge den eller andra personer igen. 
    Och det är kanske dessutom lite sent att starta trådar om de programmen nu när de har gått ett tag?
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-05-04 20:57:32 följande:
    Jag kommer i håg att det var någon som avslöjade vilka som var bakom masken och det var tråkigt.

Nu är det ingen ide att starta trådar på det program som redan pågår. Det får bli till hösten när Farmen börjar och Idol och kanske någon ny program.
    Ja,precis. Det var bara orroterande.
    Och personen vägrade lyssna på tillsägelser också.

Ja,precis.
  • molly50
    molly50 skrev 2023-05-04 22:30:43 följande:
    Ja,precis. Det var bara orroterande.
    Och personen vägrade lyssna på tillsägelser också.

Ja,precis.
    *Irriterande,ska det stå.
  • molly50
    flygrl skrev 2023-05-06 21:48:44 följande:

Tack för vänliga ord!
    Och så trist att du precis som Jhannis och jag vart med om mobbing. Det drabbar sååå många och sätter sina spår... :/

Jag blir också arg när jag ser mobbing och andra orättvisor men somligt kom mig för nära i den här säsongen. Jag har dessutom haft det tufft på fler sätt än mobbingen i skolan och lever mitt liv under dödshot och ibland pallar jag bara inte trycket.

Vi ses nog här på FL framöver! 
    Titta gärna in i lektrådarna om du känner för det!
    Ha det bra! Hjärta

Jag förstår att du tycker det känns jobbigt.
    Som du skriver så sätter det sina spår.

Ja,jag hopppas vi ses här framöver. GladHjärta
  • molly50

Jag missade gårdagens avsnitt då jag var på barnens orienteringsträning.
    Så jag får försöka titta ikapp idag. Glad

Svar på tråden Robinson 2023