Osäker om det känns rätt. Råd?
Det är jättesvårt att råda dig. Tror du får vänta mer. Kanske är det så att du pressar dig att du ska känna och därför kan du inte känna nåt? Att du blockar dig? Eller så är helt enkelt inte attraktionskraften där och ni bör då bara vara vänner? Även om ni inte har sex än så är eller kommer ni väl ändå bli fysiska med varandra och då känner man med kyssar och kramar om där är attraktion? Eller när du ser henne komma gåendes emot dig? Jag är nån som faller sällan men när jag faller så faller jag rätt fort. Man är kanske lite olika där också. Sen finns det olika typer av kärlekar. Vissa par har mer ömhet för varandra, andra mer passion osv. Det finns inget rätt eller fel, bara vad man själv känner är rätt. Kanske har du sett henne som en arbetskollega för länge i de fyra åren och har lite kvar den bilden av henne och att det är varför du då inte känner? Sen om ni träffat i 2 veckors tid och så intensivt så kan det bli för mycket intryck. Att du behöver lite mer tid, längta lite, komma lite ifrån. Det är inte som att du hinner sakna henne om ni både träffas på jobbet och så privat, tänker jag bara? Du kanske kommer underfull mer med dina känslor senare?