• rostigsaab

Tänder jag på killar eller är det bara en fantasi

Känner likadant så du är inte ensam om att ha dessa funderingar iallafall :) 

• rostigsaab
    Norrmanen skrev 2023-05-14 16:21:51 följande:

Kanske är som mig...? Binyfiken. Har smakat på en kuk och vill göra det igen. Då va det en trekant där hans fru också va med. Tror inta jag skulle ha sex med enbart en kille, men man vet ju aldrig. Inte heller intresserad av att pussa, kyssa eller hångla med en kille. Det är kuken jag är nyfiken på.. som jag vill smaka och smaka på. Spännande, och upphetsande

Oh vad skönt :) 
  • rostigsaab
    Anonym (Analsugen) skrev 2023-08-05 01:04:51 följande:
    Min fantasi är att bli analt tagen av en man en dag, jag fantiserar om känslan när hans kun glider in.
    Jag har inget intresse av att kyssas eller vara med en man , mer än att bli tagen
    Jag vet dock inte hur jag kommer att reagera, men jag har kommit en bra bit på väg i processen att acceptera för mig själv att jag vill.

Jag klassar mig som analsexuell

Instämmer med er bägge :)
    Klä av sig tillsammans, se bulan utanpå? Sätta in handen i kalsongerna se och känna hans kön växa. 
    Dra ned kallingarna och ställa mig på knä framför och så börjar man utforska. 

• rostigsaab
    Anonym (Analsugen) skrev 2023-08-05 18:19:28 följande:
    För mig är det mera att jag vill släppa på allt och låta någon knulla mig analt, jag vill bara känna och njuta, gärna någon med erfarenhet och som sakta lär mig att kunna ta emot.
    Låter skönt det med :) 
  • rostigsaab
    Anonym (Analsugen) skrev 2023-08-06 17:39:23 följande:
    Jag kan skicka ett meddelande om du vill prata och utbyta ideer 
    Sure
  • rostigsaab

Vill också ha sex med en man. Han ska (som jag) vara trevlig, sköta sin hygien och vara kåt och pigg på det mesta. 

Svar på tråden Tänder jag på killar eller är det bara en fantasi