EnAnonumius skrev 2024-10-20 05:03:55 följande:
Så in leder du med en irrelevant kommentar som även innehåller ett personpåhopp.
Uppenbarligen är det viktigt för dig att ha med personpåhopp när du skall svara andra.
Det är tydligt.
Här är en lista på din apersonpåhopp i detta inlägg..
*) "Du kan inte vara så naiv och tro..."
Den meningen innehåller även en tillskriven av åsikt också. En åsikt jag
*) "Tystnadsplikt, ja, det har dom, inbillar du dig verkligen det funkar i dessa lägen och med så många inblandade?"
Här är du bara direkt uppkäftig, samtidigt som du kommer med ett nytt personpåhopp.
Ditt personpåhopp ligger din tes där om att du anser att jag skulle inbilla mig något.
Du kan svara utan att använda en massa tillmälen, invektiv och lägga teser med invektiv, om mig som person i dina frågor du ställer mig, som du väljer att göra.
klyban skrev 2024-10-20 00:45:59 följande:
Du kan inte vara så naiv att tro det inte kommer ut med så många personer.
Eller?
Tystnadsplikt, ja, det har dom, inbillar du dig verkligen det funkar i dessa lägen och med så många inblandade?
Du pratar om och om igen om personangrepp, och ändå efter alla mina frågor vilka dessa är, så står du SVARSLÖS.
Visst är det intressant, eller vad tycker du?
Nej jag har inte "stått svarslös".. Så du behöver inte skrika "svarslös".
Jag har skrivit vad personpåhoppen är någonstans när jag svarat dig. Det är du som väljer att bortse från förklaringen.
P.S
Jag bad inte om att du skulle komma med en massa motfrågor. Jag bad om en förklaring.
Att peppra inlägg med en massa motfrågor som innehåller invektiv, är inte att förklara något.
Och svaret är, är du så naiv att inte tro att det kommer ut?
Och personpåhopp DU förstår hur naivt det är att du har utopin att anonymiteten inte skulle bli avslöjad?
Det är inga personangrepp när man ser en naivitet som försöker säga att anonymiteten är säker och när försvarsadvokat och mer relevant personal vet om vem det är.
Är du det, eller bara en snöflinga som inser jag är korrekt i bedömningen att anonymitet är i mycket stor risk i dessa fallen.
Eller?
Är det inte intressant att du står svarslös även denna gången, det tolkar jag som du förstår omfattningen problematiken och att du inte vill erkänna den.
Du vill ju inte ens erkänna att frågan är oerhört komplex och där ett problem försvinner, så skapas nya bara.
KillBill skrev 2024-10-20 06:56:19 följande:
SD och regeringspartierna driver en utstuderat jävlig politik.
Detta är ju en klasssisk högerpolitik, skapa ett problem, och sen låtsas om att de fixade det sen och göra samma som innan, dock 400millar mindre
Men det ska vi inte få prata om, utan antar vi bara ska prata om hur duktiga de varit att ge 100miljoer till naturreservaten.
Rataxes skrev 2024-10-20 11:15:19 följande:
Är detta även Partiets officiella hållning?
Skolpolitiker i det socialdemokratiska skyltfönstret, kalifatet al-Malmö.
Undrar om du förstår det som står där.