Sitta i knä på en kvinna
Får männen sittar i knät på er kvinnnor om dom vill? Jag älskar sittar å luta mig mot en mjuk tutte å bara blunda?
Får männen sittar i knät på er kvinnnor om dom vill? Jag älskar sittar å luta mig mot en mjuk tutte å bara blunda?
Är det nåt du fantiserar om så kanske du ska vara själv
Men du kanske skulle försöka hitta en tjej och klämma på istället då :)
Alltså blir lite fundersam vad det gäller storleken på dig eller kvinnan. Du sitter i knät men kan ändå luta dig mot hennes bröst. Är det du som är en halvmeter lång, eller hon typ 3,5 meter...?
Du fattar nog det finns många miljarder kvinnor i världen och alla är vi individer med olika tankar, känslor och preferenser. Det finns säkert kvinnor du gärna får sitta i knät hos och som vill ta hand om dig som jag förstår du vill.
Själv är det inget jag skulle villa då jag är undergiven och attraheras av maskulina män som inte vill sitta i mitt knä. Med det sagt så är det förstås helt ok att funka som du gör men vi har liksom helt olika preferenser. Hoppas du hittar en kvinna som kan ta hand om dig sådär som du önskar! 😉
Kan inte tänka mig något osexigare. Att du sedan börjar prata om mamma... alltså NEEEEEEEEEEEEJ! Vill ha en vuxen karl, inte någon som leker barn.
Tvivlar starkt på att du är sexuellt dominant både det att sitta i knät och mysa men än mer ?förtjäna? något är väldigt undergivet betingade saker. Gissar att du hör till de som inte förstår sexuell maktförskjutning. Det är inte så konstig, den stora majoriteten gör inte det och har helt enkelt inte sådan läggning alls. Missförstånden brukar handla om sammanblandning med ?aktiv?.
Det extra intressanta här är att du refererar till saker som är längre åt det undergivna hållet än vad som är standardaccepterat i en lättare maktförskjuten relation.
Vore det så att du är faktiskt sexuellt dominant trots att allt talar om motsatsen så får du nog räkna med att det blir mycket mycket svårt att hitta det du söker. Möjligen hos en switch
Är kvinnlig switch men det skulle verkligen inte fungera för mig. Sitta i knät om det behövs för man är ledsen och behöver tröst någon gång är helt ok. Men det vore icke sexuellt för mig, aktivt icke-sexuell, dvs avtändande i stunden. Möjligen skulle det kunna vara en belöning i undantagsfall för en undergiven partner, men det blir absolut inget sexuellt efter.
Det finns dock ?gigantress? genre inom femdom där kvinnan är mycket lång och stor och båda tänder just på detta där jag kan tänka mig att det kan vara ett inslag.
Nej, det kan du inte. Du har liksom många andra missförstått vad dominant är. Det du föreställer dig är i så fall närmre ?top?. Som sagt är det ett vanligt missförstån, lite ovanligare dock att du faktiskt uttrycker en undergiven läggning.
Ingen dominant skulle någonsin få för sig att tänka i termer att göra något sexuellt för att förtjäna något. (I så fall är det i generella termer att förtjäna tilliten från en undergiven och få förtroendet att bestämma, men aldrig i förtjäna något för en utförd ?tjänst?). Det är däremot en i vissa fall en starkt undergiven drivkraft (som alltså är för långt undergiven mekanism för vissa ?lättare? undergivna)
Att du ens tänker i termerna att du ?förtjäna tutte? eller att du haft ?mammor? och ?stora systrar? säger oerhört mycket mer än du tror och utesluter att du är sexuellt dominant. Olika switch varianter är naturligtvis möjligt, men allt hur du uttrycker dig lyser av en sexuellt undergiven läggning om något.
Men var glad för det! Det gör att du har en större chans att hitta en partner som är mer på det du gillar än om du faktiskt vore sexuellt dominant. En rent undergiven partner skulle behöva ha en oerhört stark dragnlng till att vara service-top för att vara ok med att du vill sådant som är så undergivet kopplat för en man.
Klart det kan finnas kvinnor som helt enkelt inte är varken eller som är ok med det (fast då är de inte intresserad av någon som är faktiskt sexuellt dominant heller!). Men med tanke på både det som redan påpekats om generell storleksskillnad på män och kvinnor och normer gällande könsnormer säger nog statistiken att de inte är så jättevanligt.