Kvinnor som legat med många
Högt BC kallas det tydligen numera.
Högt BC kallas det tydligen numera.
Extremt intressant! Mitt intryck är det exakt omvända. Extremt hungriga viljestarka kvinnor är totalt ointressanta och avtändande som kvinnor och objekt i mina kretsar. De kallas nedsättande namn. Normalt drivande, driftiga all round och söta/vackra kvinnor med integritet är istället mycket poppis och eftertraktade.
Jag inser förstås om jag startade en tråd i ämnet här på FL skulle nog flera män vara av samma åsikt som din. I jämförelse med de män jag jag känt/känner på djupet. Jo ett endaste undantag har jag visst i kappsäcken, men den mannen kom ut med sin udda preferens efter åratals bekantskap. Männen jag tala om läser och skriver förstås inte på det här forumet. De gör annat. Din åsikt och en minoritet av gelikars kunde därför stå oemotsagda.
Yes to that. Amen too.
Män som blir kåta på slamperi är ena riktigt snuskhumrar, ohygieniska smittspridare etc etc. Bläääääh vill inte ta i dem med tång.
Ett par gånger har dejter/nya pojkvänner frågat. Jag har lagt till 10-15 ligg på den riktiga siffran för att testa dem. "Män" som bryr sig om sånt går bort.
Jag har en väldigt hög BC. Vet inte exakt men förmodligen rätt nära tresiffrigt. Det är inget positivt, tvärtom. Min första pojkvän hade jag inte velat vara utan, det var väldigt fint samt givetvis inte vart utan min nuvarande, men hela den där sörjan av män mellan de två viktiga bra männen kunde jag gott skippat.
Jag vill nog säga att allt över 3 är slamperi. Min pojkvän har en siffra på 3 och han är 47 (Jag är 31) hans första tjej, sin exfru och sedan mig. Helt perfekt tycker jag.