• Anonym (DOMEN)

Kvinnor som legat med många

Högt BC kallas det tydligen numera.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor som legat med många
  • Anonym (Donna)
    Anonym (Malou) skrev 2023-06-17 09:13:37 följande:
    Min älskare är likadan, tänder extremt på hungriga viljestarka kvinnor. 

Extremt intressant! Mitt intryck är det exakt omvända. Extremt hungriga viljestarka kvinnor är totalt ointressanta och avtändande som kvinnor och objekt i mina kretsar. De kallas nedsättande namn. Normalt drivande, driftiga all round och söta/vackra kvinnor med integritet är istället mycket poppis och eftertraktade.

Jag inser förstås om jag startade en tråd i ämnet här på FL skulle nog flera män vara av samma åsikt som din. I jämförelse med de män jag jag känt/känner på djupet. Jo ett endaste undantag har jag visst i kappsäcken, men den mannen kom ut med sin udda preferens efter åratals bekantskap. Männen jag tala om läser och skriver förstås inte på det här forumet. De gör annat. Din åsikt och en minoritet av gelikars kunde därför stå oemotsagda.

• Anonym (Donna)
    Anonym (Hög BC men ändå blääääh) skrev 2023-06-17 14:52:22 följande:
    Män som går igång på slamperi är väldigt osexiga. 

Yes to that. Amen too. 

Män som blir kåta på slamperi är ena riktigt snuskhumrar, ohygieniska smittspridare etc etc. Bläääääh vill inte ta i dem med tång. 

• Anonym (Hög BC men ändå blääääh)
    Anonym (Ui) skrev 2023-06-18 09:28:01 följande:

Ett par gånger har dejter/nya pojkvänner frågat. Jag har lagt till 10-15 ligg på den riktiga siffran för att testa dem. "Män" som bryr sig om sånt går bort. 

Män som inte tycker det är fel och inte bryr sig om sånt är antagligen sådana som vill låna ut dig till sina vänner, cucks och allmänt trasiga typer. 

En riktig man bryr sig om ens förflutna men kan acceptera det för att han älskar en så mycket trots ens förflutna. Jag skulle definitivt inte vilja vara med någon mansslampa som vart med 100 tjejer, men vågar han lita på mig att jag kanaliserar hela min slampighet på honom och älskar mig trots min tidigare slampighet då är han en bra man.

Det är alldeles för mycket dekadens, frisläppt och runtliggande i samhället idag, så kanske inte så konstigt att det ser ut som det gör och folk mår som de mår.

Om jag hade kunnat gå tillbaks i livet och skippat alla 70? 80? 90? jävla snubbar mellan min första om min andra bra man jag haft i livet hade jag gjort det.  
  • Anonym (Donna)
    Anonym (Hög BC men ändå blääääh) skrev 2023-06-18 22:31:18 följande:
    Män som inte tycker det är fel och inte bryr sig om sånt är antagligen sådana som vill låna ut dig till sina vänner, cucks och allmänt trasiga typer. 

En riktig man bryr sig om ens förflutna men kan acceptera det för att han älskar en så mycket trots ens förflutna. Jag skulle definitivt inte vilja vara med någon mansslampa som vart med 100 tjejer, men vågar han lita på mig att jag kanaliserar hela min slampighet på honom och älskar mig trots min tidigare slampighet då är han en bra man.

Det är alldeles för mycket dekadens, frisläppt och runtliggande i samhället idag, så kanske inte så konstigt att det ser ut som det gör och folk mår som de mår.

Om jag hade kunnat gå tillbaks i livet och skippat alla 70? 80? 90? jävla snubbar mellan min första om min andra bra man jag haft i livet hade jag gjort det.  
    Objection! Nä, lika barn leka bäst. Därför blir det bäst för kvinnor och män med sexuellt utlevelserikt och gränslöst sexuellt mönster att välja och bli valda av sin sort. Samma sort. Den enes historik (slampans) kommer för all framtid ändå spöka. Lagt kort ligger typ. Bikt är bra. Klosterliv oxå. Men att dra in oskyldiga offer i sin dynga är aldrig bra för någons karma.
  • Anonym (Donna)
    Anonym (Hög BC men ändå blääääh) skrev 2023-06-18 22:31:18 följande:

En riktig man bryr sig om ens förflutna men kan acceptera det för att han älskar en så mycket trots ens förflutna. Jag skulle definitivt inte vilja vara med någon mansslampa som vart med 100 tjejer,

Okej, såg inte ditt sista stycke. Ändrar därmed raskt min attityd mot dig. Jag var alltför rask i mitt orerande. My fault! 
  • Anonym (123)
    Anonym (Hög BC men ändå blääääh) skrev 2023-06-17 10:04:30 följande:

Jag har en väldigt hög BC. Vet inte exakt men förmodligen rätt nära tresiffrigt. Det är inget positivt, tvärtom. Min första pojkvän hade jag inte velat vara utan, det var väldigt fint samt givetvis inte vart utan min nuvarande, men hela den där sörjan av män mellan de två viktiga bra männen kunde jag gott skippat. 

Jag vill nog säga att allt över 3 är slamperi. Min pojkvän har en siffra på 3 och han är 47 (Jag är 31) hans första tjej, sin exfru och sedan mig. Helt perfekt tycker jag. 

Så har man haft fler förhållanden där dom varat kanske 2-3 år varje gång. Då är man slampa?

Har man varit sexuellt aktiv i 20-30 år är det svårt att ha legat så lite som med tre personer. För mig är det värre än att ha levt livet lite.

• Anonym (BC)
    Anonym (123) skrev 2023-06-18 23:07:31 följande:
    Så har man haft fler förhållanden där dom varat kanske 2-3 år varje gång. Då är man slampa?

Har man varit sexuellt aktiv i 20-30 år är det svårt att ha legat så lite som med tre personer. För mig är det värre än att ha levt livet lite.
    Var det i samtycke och inte har koppling till psykisk ohälsa eller så, så är det väl inga problem, att för en person som du säger leva livet, tycker jag iallafall...sen kan en del tycka det är äckligt eller själv inte välja en person med högt antal, men det är annat än att påstå det är skadligt för personen
  • Anonym (Donna)

Hög standard? Solig
  • Anonym (Hög BC men ändå blääääh)

Nej kanske inte, men man är nog en så kallad seriemonogamist, särskilt om man själv avslutat merparten av de där 2-3års relationerna.

Ok jag kan inte dra en siffra, får backa lite på det men det här runtliggandet folk sysslar med och ännu värre de här icke-monogama relationerna med trekanter, swinging och cucks, låna ut sin flickvän och dylikt äckleri är extremt destruktivt.

Sex skall vara mellan man och kvinna monogamt, med kärlek. Det kan vara porrigt eller romantiskt,  men alltid med kärlek och det är mellan de två exklusivt. Det är det enda som är sunt och den enda typen av sex man blir lycklig av.

Min pojkvän är väldigt konservativ och kristen och det smittar av sig en del på mig Hjärta Blir nog inga amen och halleluja ändå från mig, kanske något Deus Vult för skojs skull, men alltså det heter god kristen moral av en anledning. För att det är en god kristen moral. 
    Anonym (Donna) skrev 2023-06-18 23:03:46 följande:
    Okej, såg inte ditt sista stycke. Ändrar därmed raskt min attityd mot dig. Jag var alltför rask i mitt orerande. My fault! 
    Tack
  • Anonym (Donna)
    Anonym (BC) skrev 2023-06-18 23:22:27 följande:
    Var det i samtycke och inte har koppling till psykisk ohälsa eller så, så är det väl inga problem, att för en person som du säger leva livet, tycker jag iallafall...sen kan en del tycka det är äckligt eller själv inte välja en person med högt antal, men det är annat än att påstå det är skadligt för personen
    På goda grunder har jag i min bekantskapskrets iakttagit något väsentligt. Dem med många sexvänner i sitt bagage mår överlag psykiskt sämre än dem med ett begränsat antal partners i sin sex anamnes. De som legat runt gnäller allmänt mer på sitt liv, är mer missnöjda och är mer rastlösa i sina själar. När de åldras lever de i singelhushåll. Då för de ofta fram ensamhet och alienation som sitt största gissel. Om de har en nära förtrogen de vågar tala ut med. Hamnar lätt i internet beroende eller som kunder till prostituerade. Intalar de funnit sitt nirvana. Klagar och gnäller stort i andra stunder. Törs inte vara öppna med sina sexköp utomlands. Äldre män väljer företrädesvis Tyskland med orsak av sin skoltyska. De intalar sig horan gillar dem och att de connectar och att de är de bästa av kunder. 
  • Anonym (BC)
    Anonym (Donna) skrev 2023-06-18 23:58:58 följande:
    På goda grunder har jag i min bekantskapskrets iakttagit något väsentligt. Dem med många sexvänner i sitt bagage mår överlag psykiskt sämre än dem med ett begränsat antal partners i sin sex anamnes. De som legat runt gnäller allmänt mer på sitt liv, är mer missnöjda och är mer rastlösa i sina själar. När de åldras lever de i singelhushåll. Då för de ofta fram ensamhet och alienation som sitt största gissel. Om de har en nära förtrogen de vågar tala ut med. Hamnar lätt i internet beroende eller som kunder till prostituerade. Intalar de funnit sitt nirvana. Klagar och gnäller stort i andra stunder. Törs inte vara öppna med sina sexköp utomlands. Äldre män väljer företrädesvis Tyskland med orsak av sin skoltyska. De intalar sig horan gillar dem och att de connectar och att de är de bästa av kunder. 
    det förekommer det vet jag också
  • Anonym (Donna)
    Anonym (BC) skrev 2023-06-17 13:49:31 följande:
    Sexmissbruk, problem, dåligt mående osv. är inte avgjort av antalet. Men högt antal kan vara ett indicium, absolut.
    Jodå, sexmissbruk. problem, dåligt mående etc etc är klart kopplad till en oförmåga att säga Nej tack! Sexmissbrukaren får enorma problem med sin gränslöshet i nära relationer, i sin erotik och i sitt utövande av sex. En människa som från start mår allmänt psykiskt dåligt, har ADHD eller psykos känning känner sig klart sämre av kasta sig in i besinningslöst sex med allt som rör sig. De utnyttjas därutöver oftare än andra av skrupellösa individer. Illamående läggs till illamåendet. En ond cirkel är satt i rullning. 
  • Anonym (BC)
    Anonym (Donna) skrev 2023-06-19 00:13:04 följande:
    Jodå, sexmissbruk. problem, dåligt mående etc etc är klart kopplad till en oförmåga att säga Nej tack! Sexmissbrukaren får enorma problem med sin gränslöshet i nära relationer, i sin erotik och i sitt utövande av sex. En människa som från start mår allmänt psykiskt dåligt, har ADHD eller psykos känning känner sig klart sämre av kasta sig in i besinningslöst sex med allt som rör sig. De utnyttjas därutöver oftare än andra av skrupellösa individer. Illamående läggs till illamåendet. En ond cirkel är satt i rullning. 
    kopplat kan det vara ja det tror jag ju också 
Svar på tråden Kvinnor som legat med många