Inlägg från: Anonym (Tiger) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tiger)

Män som har trosor?

Hej

Jag är 44 år och har nog i hela mitt liv varit fascinerad av trosor, det är så sjukt mycket sexigare med en kvinna i trosor än en helt naken kvinna. 

Nu har jag också märkt att det inte bara är upphetsande för mig själv att ha trosor på mig, men det är också otroligt bekvämt. Trosor är väldigt mycket skönare och bekvämare än kalsonger. 

Jag har egentligen två frågor nu;
    1) Finns det fler män som jag som gillar att ha på sig trosor?
    2) Vad tycker ni tjejer/kvinnor om att en kille/man har trosor på sig? 

Jag har inte berättat än för min fru, men hon har nog märkt det ändå när tröskandet sticker upp lite över byxlinningen. 

• Svar på tråden Män som har trosor?
  • Anonym (Tiger)

Tack för ditt svar Pernilla! Låter som ni har en sund inställning, men jag kunde inte i min vildaste fantasi tro att det var 10% som regelbundet när trosor. Tack för informationen. 

• Anonym (Tiger)

Hej Hm

För mig är det som att det är bättre stöd och så mycket mindre tyg, dvs mindre varmt. Och att materialet är skönare att ha mot kroppen. Dessutom är resåren oftast inte lika hård vilken gör att det känns bättre i midjan också.

• Anonym (Tiger)

Det är klart att det finns modeller som är alldeles för smala fram för att få plats med paketet, men de flesta jag testat är rymliga nog, och jag är nog normalutrustad skulle jag tro. 

• Anonym (Tiger)

Jag har iaf förstått att jag inte är ensam och sen finns det en viss blandning av hur ni tjejer ser på män i trosor, tack för era svar! 

Drar väl på mig ett par svarta stringtrosor i satin med lite fin spets på och njuter av dagen då!

• Anonym (Tiger)

Tack Pernilla!

• Anonym (Tiger)

Bomull gillar inte jag. Satin eller mikrofiber är bäst. De nedan, som jag köpte på Gina Tricot gillar jag verkligen men det hade gärna fått vara lite spets också på dem. 

• Anonym (Tiger)

Det är ju det det är, superbekvämt. Speciellt, tycker jag, trosor som har resår runt öppningen för benen, då hålls hela paketet verkligen på plats. 

• Anonym (Tiger)

Självklart är det lite upphetsande också, jag skrev ju det i starten av tråden. Men det är inte bara upphetsande utan också skönt. 

Svar på tråden Män som har trosor?