Inlägg från: Anonym (Hm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hm)

Män som har trosor?

Otroligt skönt? Bättre stöd? Kan någon förklara?

• Anonym (Hm)
    Anonym (Tiger) skrev 2023-07-08 19:52:48 följande:

Hej Hm

För mig är det som att det är bättre stöd och så mycket mindre tyg, dvs mindre varmt. Och att materialet är skönare att ha mot kroppen. Dessutom är resåren oftast inte lika hård vilken gör att det känns bättre i midjan också.

Det där med bättre stöd förstår jag inte. Inget stöd låter det mer som i mina öron.
  • Anonym (Hm)
    Markus89 skrev 2023-07-09 08:31:06 följande:

Alla ni som skriver att ni inte kan förstå hur det kan vara skönare och hur det kan ge bättre stöd och hur kan det finnas plats för paketet.
    För mig är det det som är problemet med kallingar dom har alldeles för mycket tyg där fram alla killar har inte så stort paket. Visst finns det trosor som är för smala där fram men man får välja rätt model men nästan alla trosor ger mig bättre stöd där nere än kallingar efter som jag har så liten.
    Plus att trosorna är så mjuka och tunna i tyget alla män med lite mindre paket borde testa sköna trosor nån gång.

Har man som du beskriver väldigt liten så kan jag bättre förstå det där. Är dina kulor också väldigt små då eller (dvs hela paketet)?
Svar på tråden Män som har trosor?