Inlägg från: Anonym (E L I) |Visa alla inlägg
  • Anonym (E L I)

Har ni haft gruppsex/trekant?

Ja, både 4-5 personer samtidigt, samt trekant 1 tjej + 2 killar och 2 tjejer + 1 kille. Jag är tjej. 

Gillar bäst att ha med fler kvinnor än män (är bisexuell). Det är kul med gruppsex med fler än 3 men det blir förvirrande efter en stund. 

Har haft trekanter och gruppsex flertalet gånger men det är inget jag längtar efter igen, detta var när jag var ung, vild och singel och jag fantiserar inte om det längre, vilket jag gjorde då. Har fått leva ut det och är nöjd med det.

• Anonym (E L I)
    Anonym (Vill ej ha sånt) skrev 2023-09-10 18:17:21 följande:

Har haft GB med väldigt många snubbar vid flera tillfällen. Som mest kanske 10-15? Var rejält hög och full. Tycker sådant är dekadent och gillar inte alls män som gillar sådant, har PTSD från sådant.

Sex skall vara mellan en kvinna och en man som älskar varandra djupt. Det kan vara lite porrigt eller romantiskt men det skall alltid vara med kärlek och monogamt.

Det här med att sex och kärlek är samma sak är ju verkligen inte sant för väldigt många. Men du får ju tycka det för egen del. Gäller det bara för heteropar, förresten? Det får inte vara två kvinnor, eller två män? Så kärlek, monogami och heterosexualitet...?
Svar på tråden Har ni haft gruppsex/trekant?