• Aixam

Har ni haft gruppsex/trekant?

vill , vill inte

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har ni haft gruppsex/trekant?
  • Aixam
    Anonym (Z2) skrev 2023-09-06 06:19:47 följande:

Sett på när 2 killar knulalt min flickvän :) underbart att se henne njuta 

Ja vist är det!
  • Aixam

Av svaren så här långt så vill de flesta göra det eller har gjort det. 

• Aixam

Resultatet pekar på att det är vanligare än man kan tro och att merparten vill görandet.

Gälker bara att hitta de rätta men uppenbarligen finns det hopp!

• Aixam

Brett spann?
    för mig är det +35 och -7 ett spann på 42 år

• Aixam
    Anonym (K-78) skrev 2023-09-27 00:19:36 följande:

Aldrig provat mer fler än en, men varit en dröm länge att ha sex med två killar. Min nuvarande kille är inte helt stängd för denna kombo men vi har inte letat aktivt då vi redan har grymt sex på tu man hand samt bort långt ifrån sexklubbar osv 

Ni skulle inte ha några problem att hitta villiga, frågan är bara om det är någon vättig och som vågar när det verkligen kommer till skott.
    Detta är den reflektionen jag gjort efter kontakt med anonyma par att det oftast är kvinnan som är mest osäker, men då det skett är den som är mest belåten efter åt.

Har visserligen inte fått till det på länge men söker då det är mycket trevligt.
    Hittar jag bara rätt par så tvekar jag inte det minsta att göra det igen!
  • Aixam
    Anonym (Lina) skrev 2023-09-26 21:23:25 följande:

Jag har haft både trekanter mmf och mff samt gruppsex. Är verkligen något jag gillar

En som vågar i alla fall!
    Vilken gav dig mest!
    Själv har jag bara haft MFM, och det är det som lockar mig mest!
  • Aixam
    Anonym (K-78) skrev 2023-09-27 23:17:50 följande:
    Ja helt klart... men jag behöver bättra på mitt självförtroende innan dess tror jag. Jag känner mig hyggligt självsäker med min man och kan vara rätt fräck både i beteende, kommentarer. Jag tar för mig och har inga problem att gå runt naken och låta maken flukta efter mig. Jag gillar mitt långa hår och är nöjd med brösten men jag är ändå 45år fött tre barn och äter mediciner som inte är så positiva för magen. Jag försöker klä mig så magen döljs och jag kan känna mig sexig, men blir ju problem om kläderna ska av. Sitter nog mest i mitt huvud men måste kämpa på för att känna mig sexig jämt så jag vågar något.
    Min exfru hade liknande känslor för sin mage som var slapp efter 2 stora barn i hennes lilla.kropp.
    Magen skulle altid täckas och ej vidröras. Jag som älskade se den och röra vid den.
Svar på tråden Har ni haft gruppsex/trekant?