• Anonym (Ledsen)

Varför?

Jag vill inte ha tillbaka dig men jag fattar bara inte hur du kunde gå från att vara så kärleksfull och fin till det här. Jag känner mig så värdelös. Så obetydlig. Varför var du tvungen att lämna mig och samtidigt sparka på mig? Är bara ledsen att jag lät någon komma in i mitt liv som valde att lämna mig med att trycka ner mig på det sättet du gjorde. Du mår säkert bra nu och har gått vidare. Känns bara så orättvist att jag är kvar med dessa ärr medans ditt liv bara flyter på som vanligt.

• Svar på tråden Varför?
  • OlgaElvira

Ja, det finns människor som gör så när de avslutar en relation. Både när det gäller kärlek och vänskap. De måste på något sätt säga elaka saker kanske för att känna att det var bra för dem att lämna. 
    De inser inte att för varje relation de bränner så sprids insikten bland omgivningen att de själva kan vara nästa mål.
    Gråt, sörj, bli arg! Du inser snart att det han sagt om dig handlar inte om dig. Låt inte någon annan bestämma vem du är, det vet du bäst själv. Gå vidare. Lycka till i livet.

Svar på tråden Varför?