• Bez

Bim december 2023

Hoppar oxå in andra försöket med andra 

?/12 - bambibambi, 3e barnet, första försöket efter MF

1/12 - Lillfia989, andra barnet, elfte försöket 
    2/12 - Bär, 3:e barnet, 7:e försöket efter MF
    2/12 - Letostancia, tredje barnet, tredje försöket
    3/12 - Kåtisroinen, tredje barnet, tredje försöket
    3/12 - pippi12345, tredje barnet, femte försöket
    4/12 - bew, 2:a barnet, 2:a försöket
    4/12 - stellanova23, 3:e barnet, 2:a försöket
    5/12 - Madicken2023, 3:e barnet, 2:a försöket 
    7/12 - Lugnoro, 1:a barnet, 2:a försöket 
    9/12 - MissIsLiia, 4:e barnet, 9:e försöket!
    10/12 - StartingOver, 4:e barnet, 1:a försöket efter abort. 
    15/12 - smurfananna, 2:a barnet, 3:e försöket!
  • Bez

Så störigt kör NC och den satte ut äl cykeldag 18 som va i måndags hade fått till liggandet så bra men nu sköt den de 5 dagar fram, tempen är fortfarande låg så är säkert rätt men aldrig hade äl så sent, får försöka få till de i helgen igen.

Tror ni den ändå kan ha varit runt dag 18 brukar ALLTID vara då, har en ettåring så vaknar en del under nätterna så tänker att tempen kanske inte är 100% tillförlitlig 

• Bez

verkar inte blivit mycket till ägglossning den här månaden eller va tror ni 😅
  • Bez

Grattis till era pluss! 

jag kör NC men hittade inte tempen flera mornar och har dessutom en 1åring så sover inte många timmar i sträck så vet inte hur mycket jag kan gå på min temp?

NC har nämligen skjutit äl över en vecka frammåt i tiden till cykeldag 24 och cykeln skulle då va 36 dagar vilket aldrig hänt förut, brukar vara super regelbunden men äl dag 18 och typ 30 dagar cykel. 

hur troligt tror ni de är att den plötsligt skulle bli en vecka längre när de aldrig hänt innan eller ska jag skita i att foka på va NC säger med tanke på att tempen kanske ändå inte är helt 100?

• Bez
    Jossolo skrev 2023-12-05 17:54:22 följande:

Hur går det för er alla som har haft BIM nu i helgen och dagarna som kommer? 😊 
    Jag beställde hem clearblues  gravidtest ultratidigt nu Som jag hopps kan använda om nån dag

NC sköt BIM en vecka framåt vette dan om jag tror på de skulle betyda väldigt lång cykel men än inget, men avvaktar med test tills de närmar sig de nya datumet 
Svar på tråden Bim december 2023