• MaryH

Bim december 2023

Hej alla! Jag har BIM den 25 december.  Har två barn sen tidigare och ett missfall. På dom två har jag plusat på äl + 11 och med den tredje på ÄL + 10. .Jag har testat varje dag från äl+8 😅

Idag är jag på ÄL + 10 o det var negativt.  Jag bara drömmer om att se sett plus så att jag kan ge det till min man i julklapp 🥺

• MaryH

Testade imorse och precis nu igen (testnarkoman) men helt blankt o är på ÄL +11. Tänker att det är kört...har ju alltid plussat på äl +11 och ÄL +10. 
    Testade kl 08 imorse o Testade ju igen 12 timmar efter. Tänkte att hcg hat väl hunnit öka lite på 12 timmar. Men icke...o ändå ligger jag här med illamående, huvudvärk, hunger ja alla gravsymtom.  Är så himla ledsen just nu...då blir det IVF nästa månad. Försökt i över 1 år nu...

• MaryH

Jo, du tänker rätt..Men jag vet när jag fick ägglossning eftersom jag får ont och att jag tempar. Jag har ett hopp om imorgon...har jag inte plusat imorgon på äl+12 så kommer jag invänta mens.
    Fan att det ska vara så tätt på julafton. Hade dumt nog planerat att ge teststickan till min man i julklapp.  Men nu är man bara besviken..🥺

• MaryH

Grattis!! 🎁🎁

Äl + 12 idag och testade neg. Jag fattar inte hur för jag känner mig såååå gravid!! Eller så är jag skengravid....

• MaryH

Fan asså!! Jag ska ha min mens på måndag. Jag har liksom haft springandes huvudvärk hela dagen igår och natten.  Sist jag var gravid hade jag huvudvärk som första symtom.
    Sen sover jag jättedåligt. Vaknar varje timme, kissnödig på det också. Hungrig, illamående och svullna ömma bröst. Hur kan jag inte vara gravid? Hur kan jag inte plusa när jag alltid annars har gjort och med så mycket symtom? 
    Aja...Blev ingen julklapp då. Så får det bli IVF nästa månad. Hoppas verkligen att slippa det. 

Hur går det för er? Är det syskon eller första graviditet?

Svar på tråden Bim december 2023